Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on sitä oikeaa treenaamista! ;)

Indican kanssa en kyllä menis salille, vaan BAARIIN.

Ja paska ala, ei mun juttu yhtään.

Vaihetaa päiksee, mä voin toki tulla columbuksi columbun paikalle kauppakorkeeseen..

ja ehottomasti viinaa ja naisia.. otettais kunnon viinanjuonti-naisjahtimaratoni..;) varotan sitte, että mulla on todella kummallinen naismaku, ei varmaa tuu kilpailua:D

edit: Weiland, mä oon aivan pelkkää jäntevää lihasta:D

tai sitte not yet..;) noh.. mave sentää on lähempänä jo kahtasataa ku sataa kiloa:D

ja ehottomasti viinaa ja naisia.. otettais kunnon viinanjuonti-naisjahtimaratoni..;) varotan sitte, että mulla on todella kummallinen naismaku, ei varmaa tuu kilpailua:D
Siitä on pitkä aika kun oon viimeks kunnolla ottanut viinaa, pari paukkua silloin tällöin.. Ja ehkä ihan hyvä vaan, ettei tuu kilpailua. Sähän veisit KAIKKI mun naiset!

No kun olet Machiavellistä lähtien höpissyt kaiken maailman tieteellisfilosofismambojamboa erinäisissä threadeissä...Ilmeisesti olet vain hyvin yleissivistynyt. :)
Oikeastihan olen 45-vuotias professori Turun yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa.

Nonih rööriroopet, nukkumaan siitä kun setä käskee!

Not rili, nou..;) Enemmin sul taitaa naisii olla ku mul.

Enkä mäkään oo vähään aikaan juopotellut, olen keskittyny nyt tän välivuoden kehittämään kyykkyä ja vetoa, sekä tietty etsimään sitä elämänvaloa. Koulutehtävii en oo enää jaksanu stressata, sensijaan oon kyllä pääsykokeisiin jo lueskellut, pitää kyllä kohtsillään aloittaa tosissaan valmistautuminen, puolvuotta aikaa

Vitun nuha. Emmää saa unta. Otin yhen aspiriinin. Jos vaikka kohta. En oo kyl menos kouluun huomen (tänään)

Not rili, nou..;) Enemmin sul taitaa naisii olla ku mul.
Riippuu vähän miten tuo "naisten" määrä lasketaan/mitataan. Tod.näk. sulla on kuitenkin enemmän niitä naiskontakteja, kun niitä aina baareissa riiustelet.
Enkä mäkään oo vähään aikaan juopotellut, olen keskittyny nyt tän välivuoden kehittämään kyykkyä ja vetoa, sekä tietty etsimään sitä elämänvaloa.
Kyykky ja veto on luusereille, PENKKI on TOSIMIEHEN MASSAliike!

sensijaan oon kyllä pääsykokeisiin jo lueskellut, pitää kyllä kohtsillään aloittaa tosissaan valmistautuminen, puolvuotta aikaa
Suosittelen tätä syvästi ja kovaa suoraan pakaran väliin.

Mutta oikeasti, itselläni meni tänä vuonna monta kuukautta hukkaan hyvää lukuaikaa turhaan hauskanpitoon ja pillun perässä juoksemiseen. :(

Altsilla on kikkeliä!
on vaikka myykin naisten kenkiä.
al.gif

Nytten vois lähtee nukkumaan että jaksaa ottaa vastaan huomenna kehittävää palautetta tanssi-taidoistani lesbolta liikan opettajalta... BTW, 10 tyttöö ja 20 poikaa meidän ryhmässä, tais jäädä tanssit tanssimatta...:jahas:

Mutta oikeasti, itselläni meni tänä vuonna monta kuukautta hukkaan hyvää lukuaikaa turhaan hauskanpitoon ja pillun perässä juoksemiseen. :(
Mulla on mennyt monta vuotta hyvää biletys- ja pillunmetsästysaikaa hukkaan turhaan opiskeluun ja urheiluun.

Back
Ylös Bottom