JP Fuksian päivyri on anabolian tyyssija, ja lihaksen koti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on sitä oikeaa treenaamista! ;)
Indican kanssa en kyllä menis salille, vaan BAARIIN.
Ja paska ala, ei mun juttu yhtään.
Pitääpä alkaa tsekkaamaan, kuulostaa hyvältä the Ultimate Arska fanin treenipäivyri.JP Fuksian päivyri on anabolian tyyssija, ja lihaksen koti.
No kun olet Machiavellistä lähtien höpissyt kaiken maailman tieteellisfilosofismambojamboa erinäisissä threadeissä...Ilmeisesti olet vain hyvin yleissivistynyt.Miksikäs näin?

Siitä on pitkä aika kun oon viimeks kunnolla ottanut viinaa, pari paukkua silloin tällöin.. Ja ehkä ihan hyvä vaan, ettei tuu kilpailua. Sähän veisit KAIKKI mun naiset!ja ehottomasti viinaa ja naisia.. otettais kunnon viinanjuonti-naisjahtimaratoni..;) varotan sitte, että mulla on todella kummallinen naismaku, ei varmaa tuu kilpailua:D
Oikeastihan olen 45-vuotias professori Turun yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa.No kun olet Machiavellistä lähtien höpissyt kaiken maailman tieteellisfilosofismambojamboa erinäisissä threadeissä...Ilmeisesti olet vain hyvin yleissivistynyt.![]()
No hei, sittenhän ollaankin varmaan naiskenneltu keskenämme. :DOikeastihan olen 45-vuotias professori Turun yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa.
Riippuu vähän miten tuo "naisten" määrä lasketaan/mitataan. Tod.näk. sulla on kuitenkin enemmän niitä naiskontakteja, kun niitä aina baareissa riiustelet.Not rili, nou..;) Enemmin sul taitaa naisii olla ku mul.
Kyykky ja veto on luusereille, PENKKI on TOSIMIEHEN MASSAliike!Enkä mäkään oo vähään aikaan juopotellut, olen keskittyny nyt tän välivuoden kehittämään kyykkyä ja vetoa, sekä tietty etsimään sitä elämänvaloa.
ikinä en oo mitää ottanu!JP Fux: Otitko monta annosta?
al on muutenki tosi kova jätkä. melkein yhtä kova ku arskaAl Bundy ajaa Dodge Demonilla![]()
ikinä en oo mitää ottanu!
al on muutenki tosi kova jätkä. melkein yhtä kova ku arska
Oon hulluna tuohon tyttöön. Kaveri joskus tavannut. Oli kuulemma hirveä pissis.
Suosittelen tätä syvästi ja kovaa suoraan pakaran väliin.sensijaan oon kyllä pääsykokeisiin jo lueskellut, pitää kyllä kohtsillään aloittaa tosissaan valmistautuminen, puolvuotta aikaa
Mulla on mennyt monta vuotta hyvää biletys- ja pillunmetsästysaikaa hukkaan turhaan opiskeluun ja urheiluun.Mutta oikeasti, itselläni meni tänä vuonna monta kuukautta hukkaan hyvää lukuaikaa turhaan hauskanpitoon ja pillun perässä juoksemiseen. :(