Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sullahan on hihatkin pidentyneet.
Pakko varmaan vetää ketoprofeenia, että tässä pystyy toimimaan ja viimeistelemään nuo opiskelut.
Varmasti ärsyttää kirjoittaa esseitä pää kipeenä. Koita jaksaa!
tunnin olen vaan istunut sohvalla sen jälkeen kun tulin töistä
Kuulostaa tutulta.. Tänään tulin kämpille joskus iltapäivällä ja istuskelin apaattisena sohvalla puol tuntia tekemättä yhtään mitään. Ees telkkaria en avannut. D-vitamiinin puutteesta johtuu.
Aamulla tulee vaan 6h unet, mutta pääsen salille pitkästä aikaa terveenä. Pienet sille :dance:
Ei sun missään salilla tarvii enää käydä. Sulla on jo tarpeeks isot lihakset.

rahkassa on liikaa hiiltä :(

Ei sun missään salilla tarvii enää käydä. Sulla on jo tarpeeks isot lihakset.

Niihän ne kaikki muutkin sanoo, ihan kyllästymiseen asti saa tota kuunnella, mutta en käy salilla lihaksien takia vaan sen itsensä voittamisen tunteen takia.

Sama juttu seksin kanssa, aina kun saa niin koskaan ei halua, taidan kyllä olla nykyään enää virtuaalibodaaja. Alan tissutteleen viinaa keskellä viikkoa ja 30v olen jo kaiken nähnyt ja kokenut läski, masentunut alkoholisti, joka kuolaa teinityttöjä. Rankkuria tosin joudun työntämään pyörätuolissa yläasteen lähelle kiikareiden kanssa...

editoitu ihan vitusti sitten

Öitä, nuku hyvin, kauniita unia, alastomien naisten kuvia...

Vitut. Mä oon koko ajan venannu, että edes jotkut... edes te kaksi skriivaatte jotain tänne.
Aika hiljasta meinaan ollut, enkä mitään monologoaa jaksa vetää.

Mulla on aika jäätävä postihistoria,

Taitaa olla niin, että menee yö-thread kiinni tältä yöltä, ennenkuin täältä nukkumaan ollaan pääsemässä. Että eipäs Kipi vielä intoilla mistään Last Man Standing:sta.

Huh hah hei ja maitoo pullo jusulle.

Joku päässy testailee nokian uutta N82:sta?

03_n82_lowres.jpg

vois melkein himottaa vähän toi. Ilmeisesti sama ku N95, mutta vähän eri paketissa ja paremmalla kameralla. Hinta reilu 500€

Back
Ylös Bottom