Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijaa....on mulla nuo. Mutta en tiennyt....:D
Onko tuo siis joka paikassa ollu?
joo. nuo näky ilmeisesti isänpäivän kunniaks. itekkii tajusin vasta lauantaina. muutamat nyrkkeily matsit ja nhl matsit tuli katottua. ja vähän pokeakin. en tiiä jos vaikka ostas tuon viasatin.

Heräsin 0100 johonkin ihme ääneen.Unenpöpperössä tajusin että kämpässäni on joku.Parin sekunnin kuluttua ymmärsin myös sen,että ei mulla kyllä ketään vieraitakaan ole..Kysyin tyypiltä,et kuka helvetti hän on ja mitä tekee täällä.Tuijotti mua 5sek jonka jälkeen lähti täysiä karkuun.Lompsa oli onneks tyhjä ja pankkikortti housujentaskussa sängyn alla.Soitin poliisille,mutta ei se niitä paljoa kiinnostanut.Sano et tuu aamulla asemalle.

Tää kaikki tapahtu kerrostaloasunnossa.Nyt meni lukot vaihtoon ja turvaketjua seinälle.Ens yön nukun kyllä paremmassa seurassa.

Heräsin 0100 johonkin ihme ääneen.Unenpöpperössä tajusin että kämpässäni on joku.Parin sekunnin kuluttua ymmärsin myös sen,että ei mulla kyllä ketään vieraitakaan ole..Kysyin tyypiltä,et kuka helvetti hän on ja mitä tekee täällä.Tuijotti mua 5sek jonka jälkeen lähti täysiä karkuun.Lompsa oli onneks tyhjä ja pankkikortti housujentaskussa sängyn alla.Soitin poliisille,mutta ei se niitä paljoa kiinnostanut.Sano et tuu aamulla asemalle.

Tää kaikki tapahtu kerrostaloasunnossa.Nyt meni lukot vaihtoon ja turvaketjua seinälle.Ens yön nukun kyllä paremmassa seurassa.
ai perkele. kerkeskö varas viiä mitään?

Missä päin sä asut? Siis missä kaupungissa?

ei juma että tuommonen kokemuskin varmasti pystäyttää. ryöstäjällähän ois voinu vaikka olla ase. onneks kuitenkin selvisit säikähdyksellä.

Ja sulla oli kaikki ovet ja ikkunat kiinni vai? Se, että tullaan asuttuun asuntoon ja sieltä anastetaan oamisuutta, on törkeä varkaus.

Juu oli..siltä tippu lähtiessä jonkinnäköinen tiirikoimisväline.Varmasti heräs koko rappu kun huusin sille ovelta perään,et painu vittuu saatana täältä:D Isännöitsijä saa laittaa lappua ilmoitustaululle ettei ne pidä mua ihan pimeenä

En tiedä miten Lahdessa toimitaan ja mitkä ovat heidän resurssit näin yöaikaan...

Mutta ainakin täällä Helsingissä tekniikka tulee tollaisissa tapauksissa yleensä paikalle. Mä neuvoisin sua niin, että yritän olla koskematta sellaisiin paikkoihin, joihin toi tyyppi on mahdollisesti koskenut tai ettet kauheasti liikkuis niissä kohdissa. Eli että jos tekniikka tulee paikalle, niin jos ne vaikka sais jotain jälkiä (sormen-/jalkineenjälkiä). Ja mene tekemään heti aamusta se rikosilmoitus ja katso sitä ennen, että onko jossain murtojälkiä ja mainitse poliisille niistä. Tekniikka tsekkaa nekin. Voihan se olla niin, että myöhemmin vielä huomaat, että sulta on kadonnut jotain omaisuutta.

Ja vie se tiirikka mukanas poliisilaitokselle. En tiedä saako siitä sormenjälkiä (tuskin kun ne ovat niin ohuita), mutta yritä koskea siihen niin, että siihen ei jäis kauheasti sun sormenjälkiä. Laita se vaikka johonkin kirjekuoreen tai johonkin.

Ja vaikka sulta ei ois vietykään mitään, niin on hyvä että poliisi tietää tosta jutusta, jos tulee muita vastaavanlaisia eteen. Saattaahan se olla, että se tekijä jää jossain vaiheessa kiinni. Ja muista ilmoittaa myös isännöitsijälle/asunon omistajalle.

Mä sain aikoinaan paskasätkyn, kun heräsin yöllä (täysin pilkkpimeä makuuhuone) siihen, että mun vierestä kuului syvää hengitystä. Hetkeksi jähmetyin, mutta ehdin ajatella että ei se hengittäjä varmaan ole kauhean vaarallinen, koska se kuulosti että se nukkuis.

Kun kokosin itseni, päätin tehdä kevyen pantteriloikan ja laittaa valot päälle, jonka jälkeen huomasin, että mun exä makasi mun vieressä kaatökännissä. Me ei siis enää asuttu yhdessä (eikä se itse asiassa ikinä asunutkaan tässä kyseisessä asunnossa), mutta sillä oli avaimet kun se oli luvannut tulla ottamaan mun uuden sohvan vastaan aiemmin mun ollessa töissä. Mä vähän ripitin sitä seuraavana päivänä ja se totesi nolona, että sille oli tullut ikävä.

Back
Ylös Bottom