Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin älytön masennus päällä just nyt et ei huhhuh. Vituttaa kyl koko touhut. Jotenkii sellanen mä haluun naisen-olo, on yksinäinen olo. EI saa ees nukuttua. ahistaa kauheasti. Ei vittu..

Niin älytön masennus päällä just nyt et ei huhhuh. Vituttaa kyl koko touhut. Jotenkii sellanen mä haluun naisen-olo, on yksinäinen olo. EI saa ees nukuttua. ahistaa kauheasti. Ei vittu..

kyllä se siitä. muista että aina on joku jolla on asiat huonommin.
Matti nykänen :lol2:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Hab7OWZxW7k&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Hab7OWZxW7k&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

AHAAHAHAHAHAHHAA!!!! :lol2:

Illan menu taas lihaliemikuution kanssa pehmeäksi keitettyä kaalia kilo ja siinä seassa paistijauhelihaa sipulilla, lihaliemikuutiolla ja mustapippurilla. Aika hyvää dieettiruoaksi :D, vaikka itse sanonkin. Ja mikä parasta, tuota saa syödä määrällisesti paljon.

Pirun hyvää kyllä tollanen! Oon vaan ollu mukamas niin kiireinen (lue: nälkäinen) viime aikoina etten oo ehtiny tekemään.

Pitäis muuten olla jo nukkumassa, ei vaan väsytä.

Mä en tiiä mikä ihme mua aina käy masentamaan, kun vietän hauskaa laatuaikaa tyttöjä jahdaten, en ollut kovin kännissäkään, siitä mulle tulee ihan aivan älytön masennus, ja pitkäksi aikaa tosi hidas olo. Muisti kyllä yksityiskohdista menee todella pienistä määristä viinaa,en mä muista että miten mä oon päässy nukkumaan eilen, tai millä tulin himaan, Ja join varmaa 5 annosta, enkä ollu mitenkään superkännissä, josta menee aina muisti. Kavereitten seurassa oltii koko ilta ja yö, ja niittenki seuraa kaipaa jotenki, ja se masentaa ku on hyväs porukas, ja sitte onki taas yksin. Sitte se ettei kelpaa tytöille masentaa aivan älyttömästi. Onneksi en ees tavannu ketää elämääsuurempaa ihanuutta tälläkertaa, koska niitä tulee tosi ikävä aina.

Hirveetä. Mä en jaksa. mä en ymmärrä miten mä voin aina masentua viikoksi jos pidän hauskaa yhen päivän. Naiset masentaa aina. Mä kyllä saan kontaktii helposti naisiin, ja ne ottaa tosi positiivisesti jos mä tuun niitä pokaamaan, ja naisillaki on aina hauskaa mun seurassa, ja eilenki mulle yks varattu muija sano, että sä oot ihan mielettömän hyvä mies, ja että sä oot jollekki onnelliselle tyttölapselle loistava saalis.. niin, vielku ne tajuaisi sen. Mä oon tosi ulospäinsuuntautunu, ja mä kyllä pystyn ku mä meen tutustumaan naisiin, ni lähestymään niitä, pakkeja en saa baareissa kovinkaa usein, vaan mä kyllä pystyn juttelemaan naisten kanssa, meillä on tosi kivaa yhdessä oikeastaan kenen naisen kanssa vaan, yleesä ne kaikki naiset on tosi mukavia ja tosi kauniita, ja mä pääsen kyllä usein haliasteelle ja pusuttelemaanki, mutta ei niitä saa kämpille raahattua, ja en mä oikein pysty muuttamaa tutustumista tapailuksi, oon tapaillu 4 tytön kanssa viimesen vuoden aikana. Ei vaa toimi, tytöt ei tykkää musta kuitenkaan tarpeeksi, eikä muhun rakastuta korviamyöten. Vituttaa niin suunnattomasti se.

Vituttaisi ehkä vähemmän, jos oisin sellanen perus että ikinä oikein uskaltaisi mennä juttelemaan tytöille, ja kun uskaltaudun saisin poikkeuksetta heti jäätävät pakit. Tänääki tekstailin yhen kanssa, ja ei sekää mua pidä potentiaalisena miehenä sille. Toinen oli just eronnu, ja mä en tiiä mitä tehdä, ku se on kiva ja nätti. Se kyl piti mun seurasta, mut jotenki siit aisti sen ettei se halua just uutta suhdetta.. mikä ihme täs on nii vaikeaa.

No on, musta tuntuu että mulla ei oo samanlaista ihmisarvoa ku toisilla miehillä, jotka kelpaa aina kelle tahansa, kenet ne vaan koskaan haluaakaan tulla jakamaan niitten mielenkiintosta elämää, mä oon ihan normikiva tyyppi, mä en tekis pahaa kärpäsellekkään, mä oon seurallinen, ja jos en oo kännissä niin monet pitää mukavana ja sellasena, mä en oo kiltti, mä en oo hyväuskonen, mä oon aika kyyninen kyllä, mutta en mä oo paha, mä vaa oon saanu nii paljo päähänpotkimista elämältä, että mä oon huono luottamaan kehenkään, mut en mä tahdo mitään ikävää kellekkään, mä haluaisin olla jollekki kivalle tytylle elämän tarkotus :haart: Ehkä mua ei vaa oo tarkotettu siihen. Jotenki nii pettyny olo koko elämään, nyt ei enää oo viinakaa ongelma, se on tosi hyvin kontrollissa, en mä enää tee mitää tyhmyyksii, ku mä oon kännissä ihan kauhea.

Indica sun ongelma on nyt se että yrität ihan liikaa. älä kuvittelekkaan että se oikea löytyy tuosta vaan. se löytyy varmasti juuri oikeassa tilanteessa.

Yritä vähemmän :thumbs:

Joo kyl mä tiiän et tää on taitolaji, että ehken vaa osaa, mut musta tuntuu silt, et mä en oo sellanen ihminen mihin kukaa voisi rakastua korviaan myöten, että mä en oo ihan samalla viivalla ku muut, vaa mun viiva on kaksmetrii aina toisten viivojen takana tai jotain, Kyllä mä yritän olla tosi aktiivinen, ja mä haluan tutustua ihmisiin, ja mä ain ku meen baarii päädyn juttelemaan ainaki yhen jonkuu tosi ihanan naisen kanssa, mut ei siit koskaa helpost seuraa mitää jatkoa. Mä tiiän senki että mä en viel oo siin kunnossa, ku mihin lopulta päädyn, kyl sitte ku on tot salii joku 5vuotta lisää takana, ni voin alkaa kelpaamaanki jo. Ei vaa oikeen tytöt koskaa kiinnostu.

rakastuminen taitolaji? no ei todellakaan ole. kysy keneltä vaan pitkään naimisilta olleelta parilta tarvittiinko siihen taitoa? ei:D kunhan hetki koittaa niin se vaan tapahtuu.
Sille ei voi mitään. mikä kiire sulla on? oot 22 vuotias?ihan selvästi ongelmasi on yliyrittäminen. älä tee itsellesi pakkomiellettä siitä, sitten se ei varmasti onnistu.

Jos jonkun kanssa päädyt tuolla tyylillä seurustelemaan niin valitettavasti se tulee olemaan melko varmasti lyhytaikaista/pinnallista.

Nou hätä :thumbs:
Noi nyt on ihan eri asioita/lajeja.

no niin onkin mutta ponttini tuli kuitenkin selväksi?

Rakstuminen ei IMO ole edes se 1. tunne, mikä tulee kun aletaan seurustelemaan. Sitä vois kutsua ihastumiseksi, mutta rakkaus on tunne joka on aika syvä.

Indica sun ongelma on nyt se että yrität ihan liikaa. älä kuvittelekkaan että se oikea löytyy tuosta vaan. se löytyy varmasti juuri oikeassa tilanteessa.

Yritä vähemmän :thumbs:

Tää on niitä harvoja hetkiä, peräti kai toinen hetki, jolloin olen ollut samaa mieltä Prayerin kanssa.

Indi, chill baby chill.

Back
Ylös Bottom