Oot kovis.Jesh.. Ekana halailin ja suutelin kaulalta yhtä tyttöä noin 2.5tuntia, sääli ettei irronnu muuta ku puhelinnumero, Se kehu mua tosi ihanaksi mieheksi tosin;) Ja sen kämppis sano että sä oot kauhee pelimies, ja että kauheest sä pokailet muijii kuulemma ranskantunneilla, ja sitte se sano ettei se malta odottaa että me päästää porukal pariisii sen kans;) ja sitte se sano et se ei haittais ollenkaa sitä jos mä seurustelisin sen kämppiksen, eli sen tytön jonka kanssa oli vipinää, kanssa..;) Sitte ku ne lähti baarista himaa, mä iskin yhtä toista tyttöä joka ei tosin ollu kauheesti mun tyyppiä, mut se lämpeni tosi kovast sille, ku mä kerroin, et mun periaatteen on tehä mun naiset aina maailman onnellisimmiksi tytöiksi, ja että mun koko elämän päätavote on viiä nainen johku ihkuromanttiselle lomalle vaikka havaijille tai bahamasaarille, ja kihlata se siellä.. se tykkäs kovin noist jutuist, ja piti mua tosi ihanana miehenä, joka on tosi hyvä saalis jollekki onnelliselle tyttölapselle..;)
Mää oon nyt vähän hassuna tällä hetkellä. Öitä teille :haart: