Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kyllä kusi aikataulut perin tyylikkäästi. Hiilariorgiatkin vaan näköjään piristi. Pakko ryömiä tuonne odottamaan unta, että maanantaina olis edes jotain mahdollisuuksia olla kahdeksalta skarppina tentissä.

Nyt kyllä kusi aikataulut perin tyylikkäästi. Hiilariorgiatkin vaan näköjään piristi. Pakko ryömiä tuonne odottamaan unta, että maanantaina olis edes jotain mahdollisuuksia olla kahdeksalta skarppina tentissä.
Mun itsekuri ei harmi kyllä riitä tuohon.. Katson nyt ainakin NINJAN KOSTOn viimeiset minuutit.

edit. Ja tyylikkäät verisuihkut vielä leffan loppuun!!!

Mä heräsin klo 11, ja söin aamupalan yhdeltä.. Nukuin viime yönä miltei kellon ympäri. On hieman unirytmit sekaisin. Toivottavasti on maanantaiks palautunut, että jaksaa reenata ja opiskella.

Huomiselle jäi mun viikonloppusiivous ja artikkelianalyysit.

sielläpäs alkoihin jääkiekkoa tulemaan.

elasto onko liian vähän jos syön reenipäivinä 2500 kaloria ja lepo päivänä 2200-2000?

Johan tässä on 12h oltu hereillä joten unille käypi tie.

Öitä.

Melkosta shaibaa tässä teille hyvänyöntoivottelubiisinä:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zFjMnUywk8A&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zFjMnUywk8A&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

^Ole hyvä vaan. Juu, varmaan joku semmonen 16h olis normaalia, mä vaan nukuin eilen aika myöhään. :) Leffaa tässä kattomaan alan, parin tunnin päästä varmaan alkaa jo nukuttaa.

Mutta nyt tuonne sänkyyn, hyvää yötä.

Pakko oli nousta vielä kakalle ja syömään.

220px-Human_Feces.jpg

Back
Ylös Bottom