Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lyö takaisin ja vastaa esimerkiksi, että "mä suosin kyllä yleensä nyrkkinaintia, mitäs sä siitä pidät?".

No itseasiassa mä olen tainnut vastata joko että mulla on liian suuri tai ettei mulla seiso, muistikuvat vaihtelee. Jälkimmäinen ois varmaan ollut todenmukaisempi vaihtoehto. :down:

Naisnäkökulma:

tyttö luuli Kuparia homoksi ja vittuili. Tai ainakin itse olen joskus tehnyt vähän samalla tavalla.

Naisnäkökulma:

tyttö luuli Kuparia homoksi ja vittuili. Tai ainakin itse olen joskus tehnyt vähän samalla tavalla.
Ei pelkkä naisnäkökulma, vaan myös selustanturvaamisnäkökulma. Eli, kannattaa käyttää esimerkiksi tuota nyrkki-kommenttia, koska jos se siihen lähtee, lähtee se varmasti myös siihen anaalitouhuun. Näin ollen ei päästä iskemään ns. vyön alle, vetämällä sitä homo-vaihtoehtoa esiin.

PS. Ei se mitään, en itsekään aina ymmärrä.

Myönnä pois, että se vaaleanpunainen polo-paita antoi vääriä fiboja sille mimmille. :D
Ai, ettäkö pinkit paidat yhdistettynä sifonki-huiveihin ei ole se paras ratkaisu? Tai riippuu toki siitä mihin on pyrkimässä, mutta noin yleensä...

Ei hemmetti, pitäisi kohta ilmeisesti siirtyä petiin.

Ai, ettäkö pinkit paidat yhdistettynä sifonki-huiveihin ei ole se paras ratkaisu? Tai riippuu toki siitä mihin on pyrkimässä, mutta noin yleensä...
Marimekon Jokapoika-paidat on kans melko gay...Off topic?
Ei hemmetti, pitäisi kohta ilmeisesti siirtyä petiin.
Paras idea tänään...Meinasin jo ruveta kattoo Pirates of the rapakko kolmosta, mutta Nukkumatin sisko on niin vetävännäköinen, että pakko antaa sen heittää hiekat silmille...Leffa huomiseen. :zzzz:

Marimekon Jokapoika-paidat on kans melko gay...Off topic?
Off the hook pikemminkin. :D

Paras idea tänään...Meinasin jo ruveta kattoo Pirates of the rapakko kolmosta, mutta Nukkumatin sisko on niin vetävännäköinen, että pakko antaa sen heittää hiekat silmille...Leffa huomiseen. :zzzz:
Mä kattelin myös sitä sen systeriä, joten taidan mennä moikkaamaan sitä ennen kuin sä ehdit mestoille. :whip:

Yön vitutuksen aihe: yksi voisi hoitaa messengerinsä kuntoon. Katkesi juttu kaatumisen takia ikävästi. (et pääse mun suihkuun :uhkaus: ;) )

Back
Ylös Bottom