Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parin viikon takainen ryyppyreissu kummittelee vielä pitkään. Helvetti oli pää ja masu pipi. :(

Viskikola, hyi stana...

Viskikolahan on nannaa, raakana juotuna se tuppaa ainakin mulla aiheuttaa niitä hassuja jälkiseuraamuksia.

Jos huomenna koittais käydä baarissa selvinpäin(alle 6 annosta). :rolleyes:

En. Vai pitäisikö pistää joku webcamcasti pykälään. Hot nighthshow - pure gluteus maximus.

Ja kolmosen rasvoissa.:D

Niin, niille neljälle olisi kyllä haastetta. Raukkaparat. Ehkä haluaisitte vaihtopelaajia? :lol2:
Don't underestimate the power of 4. Ei Shibaliinikään voi kone olla. Vai voiko?;)

:lol2:

Ja kolmeen kertaan rasvattuna.
Ja Dreamtania 11 kerrosta. Sellainen semimukava rusketus.:D

Viskikolahan on nannaa, raakana juotuna se tuppaa ainakin mulla aiheuttaa niitä hassuja jälkiseuraamuksia.
Kaverin luona otettiin (tosi)halvat viskipohjat puolen tusinaa shottia...Jännää, mutta olis pitänyt jättää siihen, eikä lutrata baarissa vielä viskikolat, valkovenäläiset, tequilat ja jotkut teiniritsojen sekamehujuomat päälle. :urjo:
Jos huomenna koittais käydä baarissa selvinpäin(alle 6 annosta). :rolleyes:
Ei onnaa. :D

Kaverin luona otettiin (tosi)halvat viskipohjat puolen tusinaa shottia...Jännää, mutta olis pitänyt jättää siihen, eikä lutrata baarissa vielä viskikolat, valkovenäläiset, tequilat ja jotkut teiniritsojen sekamehujuomat päälle. :urjo:

Ei onnaa. :D

Mä olin raw -linjalla noissa paukuissa koko illan.

Pakko sen huomisen on onnistua, viime lauantaina joku muija tuli kysyyn mitä mieltä mä olen anaaliseksistä. :wtf: Meni varmaan puoliminuuttia, että edes tajusin kysymyksen. Ei hyvä. ;)

shiba, oot omaksunu mindfucker-tittelin. Way to go...

Jep, se on hyvä nimike ja kannan sitä ylpeydellä.

*virallisesti Pakkotoiston mindfucker ja blogiterroristi, peljätkää alamaiset!*

Hittolainen, oon suunnitellut näkeväni yhtä tyttöä huomenna, mutta mun omatunto kolkuttelee, koska tyttö on varattu.. En itse haluais kenenkään vikittelevän mun naisia. Ja lisäks en oo varma annanko sille mimmille tarpeeks aikaa miettiä sen tilannetta vai oonko liian päällekäyvä, jos esim käyn sen luona huomenna. Asiaa ei tietenkään helpota että itse tapailen on-off toista tyttöä.

Pakko näin avautua täysin/lähes tuntemattomille ihmisille, kun kavereille en viitsi alkaa itkemään mun elämää.

Lyö takaisin ja vastaa esimerkiksi, että "mä suosin kyllä yleensä nyrkkinaintia, mitäs sä siitä pidät?".

Toivottavasti Kuparikatto näkee saman mimmin. Voi olla vähän huuli pyöreenä kun tulee vahvalla comebackillä viikko myöhemmin. Muista ampua vielä pistooleilla.

Columbu sanoi:
Pakko näin avautua täysin/lähes tuntemattomille ihmisille, kun kavereille en viitsi alkaa itkemään mun tilannetta.
Ei oo edes paha, kyllä sen toisen pitää tietää mitä se tekee, ei oo sun mokas. Eli, anna palaa vaan.

Mahoney sanoi:
Toivottavasti Kuparikatto näkee saman mimmin.
Ei välttämättä, tuo on myös hyvä ice breakkeri.

Hittolainen, oon suunnitellut näkeväni yhtä tyttöä huomenna, mutta mun omatunto kolkuttelee, koska tyttö on varattu.. En itse haluais kenenkään vikittelevän mun naisia. Ja lisäks en oo varma annanko sille mimmille tarpeeks aikaa miettiä sen tilannetta vai oonko liian päällekäyvä, jos esim käyn sen luona huomenna. Asiaa ei tietenkään helpota että itse tapailen on-off toista tyttöä.

Pakko näin avautua täysin/lähes tuntemattomille ihmisille, kun kavereille en viitsi alkaa itkemään mun elämää.
Mä oon runkannu varatu(i)lle mimmeille. Lohduttaako yhtään? Laita pää miun hartialle ja huokaise syvään.

Back
Ylös Bottom