My bitch = my propertyTuo sun avatar-kuva hämäs
shiba, ollaax kimppakivaa?(mä en usko että sillä oli mitään tekemistä Weilin avatarin kanssa...jatkakaa...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
My bitch = my propertyTuo sun avatar-kuva hämäs
shiba, ollaax kimppakivaa?(mä en usko että sillä oli mitään tekemistä Weilin avatarin kanssa...jatkakaa...)
My bitch = my property
shiba, ollaax kimppakivaa?

Tais olla jo aiemmin, eli ennen dinosaurusten aikaa. Loppukesän mä muistaakseni nukuin hyvin, en juurikaan valvonut.Se oli silloin vna. miekka ja käpy...Eli loppukesänä.
Minä ja Magnus.Ketäs kutsutaan mukaan?![]()
Oonkos mä ainoa jonka mielestä selvinpäin valvominen on kohtuu köppästä hommaa?
Keskustelkaahan henkeviä, kerrankin. :D
Parin viikon takainen ryyppyreissu kummittelee vielä pitkään. Helvetti oli pää ja masu pipi. :(Viime sunnuntain hedari kummittelee vieläkin muistoissa, joten uni taitaa voittaa tänään...
Paikalla toki....ja missä on Dymo?
Ei yhtään yllättävää, ettet ehdottanut toista naista. :DMinä ja Magnus.
Tää on jo aika homoa, mutta on se. Tosin oon nähny sen vain vaatteet päällä, mutta huhu kertoi, että se olisi parhaimmillaan paljaana.Näytä perse, haluun tietää onko oikeesti maineensa veroinen.
Eli mennääs treeniin (puhun itsekseni, tai no en aivan, onhan mulla mielikuvitusystävä Magnus). Magnus lyssnar på mig...Ja paskat, Magnus meni lähijuottolaan. Magnus on semi-alkoholisti. :(Ei yhtään yllättävää, ettet ehdottanut toista naista. :D
En. Vai pitäisikö pistää joku webcamcasti pykälään. Hot nighthshow - pure gluteus maximus.Weiland sanoi:Näytä perse, haluun tietää onko oikeesti maineensa veroinen.