Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä muistan vielä ajan jolloin tää Yö-thread oli tuhmien juttujen pesä, mutta nyt mä alan olla jo liian vanha, väsynyt ja raihnainen sellaseen..

Oonkos mä ainoa jonka mielestä selvinpäin valvominen on kohtuu köppästä hommaa? :)

Siispä täytyy alkaa juomaan tai mennä paapimaan. Viime sunnuntain hedari kummittelee vieläkin muistoissa, joten uni taitaa voittaa tänään...

Keskustelkaahan henkeviä, kerrankin. :D

Se oli silloin vna. miekka ja käpy...Eli loppukesänä.
Tais olla jo aiemmin, eli ennen dinosaurusten aikaa. Loppukesän mä muistaakseni nukuin hyvin, en juurikaan valvonut.

Söin muuten tänään 4000 kalorin edestä ruokaa ja silti iltapaino=aamupaino. :( En vaan millään onnistu lihottaan itseeni. Sellanen pieni maha olis siisti.

Oonkos mä ainoa jonka mielestä selvinpäin valvominen on kohtuu köppästä hommaa? :)

Keskustelkaahan henkeviä, kerrankin. :D

Molempiin kysymyksiin vastaukset: ei.
Äly on meidän jättänyt jo ajat sitten ja tältä tieltä ei ole paluuta. Kolkko on matkamme ja vielä kolkompaa seura.:D

EDIT: weili, et sitten keskity vaan siihen Magnukseen ja jätä mua ulos -niinkuin viimeksi. Tai sitten mä haluan kutsua Seppo Hovin kans!

Yötä ja näkemiin. Pitääki mennä päivittämään kanavalista.

Noin! Vähän esimakua.

Liitteet

• seppo.webp
    seppo.webp
    2,3 KB · Katsottu: 105
Ei yhtään yllättävää, ettet ehdottanut toista naista. :D
Eli mennääs treeniin (puhun itsekseni, tai no en aivan, onhan mulla mielikuvitusystävä Magnus). Magnus lyssnar på mig...Ja paskat, Magnus meni lähijuottolaan. Magnus on semi-alkoholisti. :(

Lähde:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/blog.php?b=2038

Mullon näitä päiviä...Liikaa. Tai liikaa aikaa. Tai liikaa näitä päiviä ja liikaa aikaa?

Back
Ylös Bottom