Hommaa luottis.Tarvitsen hiukan neuvoja. Tilillä on rahaa alle 400 €, erääntyneitä laskuja 650 € edestä, ja elääkin pitäisi parisen viikkoa. Mitä tehdä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hommaa luottis.Tarvitsen hiukan neuvoja. Tilillä on rahaa alle 400 €, erääntyneitä laskuja 650 € edestä, ja elääkin pitäisi parisen viikkoa. Mitä tehdä?
:D aika julmaa.

Niin, mutta oliko tässä ollenkaan nyt kyse iästä, vai jostain ihan muusta :D. Siinäpä vasta pohdittavaa...No, sota-aikaan 19-20 v. olivat jo miehiä, eli ei shiba nyt niin väärässä ollut. :D
I'm your bitch, domina.Näh. Weiland tykkää oikeasti alistamisesta.
Kuin Duracell-pupu. Hakkaan joystickiä. Paristot ei lopu KOSKAAN!!!Se hytkyy jo tuolissaan ihan intona![]()
Kyllä, jos ne munat ovat sopiviksi keitettyjä, mutta ihan ylikoviksi keitettyjen kanssa joutuisi hörppäämään jokaisen keltuaisen kohdalla, että sen saisi nieltyä. Olen minäkin muutaman kananmunan keittänyt ja syönyt tässä punttailujeni aikana ja aina se keittoaika ei ole mennyt ihan kohdilleen, jolloin on tullut ylikypsiä munia, joissa se keltuainen on hemmetin kuiva eikä meinaa mennä kurkusta alas millään. Sellaisista oli alunperinkin minulla puhe, kun sanoin, että ne munat pitäisi onnistua jättämään sopivan pehmeiksi tai muuten joutuisi hörppimään tuhottomasti vettä niiden kanssa.kymmenen munan jälkeen hörppy = 5 hörppyä.
munia kun on 50
I'm your bitch, domina.
Kuin Duracell-pupu. Hakkaan joystickiä. Paristot ei lopu KOSKAAN!!!
EI. NYT VÄÄNNETÄÄN.Kai tästä nyt viimein ollaan yhtä mieltä, ettei tarvitse turhaan vääntää enää?
Tatti esiin, niin katsotaan kumpi putoaa miehisessä kestävyydessä ensin. Pieni varoituksen sana tähän väliin: olen harjaantunut tässä lajissa.Niin, mutta oliko tässä ollenkaan nyt kyse iästä, vai jostain ihan muusta :D. Siinäpä vasta pohdittavaa...
Minen ala, menen mököttämään. :(EI. NYT VÄÄNNETÄÄN.
;)
Vastasin jo tuolla edellisessä postissani ylempänä haasteeseesi, jonka esitit siinä viestissä, jonka myöhemmin deletoit.Tatti esiin, niin katsotaan kumpi putoaa miehisessä kestävyydessä ensin. Pieni varoituksen sana tähän väliin: olen harjaantunut tässä lajissa.
kyllä tästä asiasta pitää nyt vääntää!!Kai tästä nyt viimein ollaan yhtä mieltä, ettei tarvitse turhaan vääntää enää?
Mitkä tennarit? Ne valkoset? Ne oli ihan ostettu kaupasta. Adidas Stan Smith 2. (Sanoin kyllä yks yö tilanneeni jotku kenkulit, mutta ne oli eri)Hei muuten Dymond, mistä sä tilasit ne tennarit?
Mä vedän poreina... Meinasitko jotain ihan valmiita litkuja?Onko kellään kokemusta noista nestemäisistä monivitamiini valmisteista? Oon aatellut, jos koklais. On vaan aika tyyriitä.
Grosskopf, perse jakeluun.
Hommaa luottis.
I'll always stay hard for ass.Weilandilla on nyt näköjään pyllypuoli kovasti mielessä.
Mitkä tennarit? Ne valkoset? Ne oli ihan ostettu kaupasta. Adidas Stan Smith 2. (Sanoin kyllä yks yö tilanneeni jotku kenkulit, mutta ne oli eri)
Mä vedän poreina... Meinasitko jotain ihan valmiita litkuja?