Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kymmenen munan jälkeen hörppy = 5 hörppyä.
munia kun on 50
Kyllä, jos ne munat ovat sopiviksi keitettyjä, mutta ihan ylikoviksi keitettyjen kanssa joutuisi hörppäämään jokaisen keltuaisen kohdalla, että sen saisi nieltyä. Olen minäkin muutaman kananmunan keittänyt ja syönyt tässä punttailujeni aikana ja aina se keittoaika ei ole mennyt ihan kohdilleen, jolloin on tullut ylikypsiä munia, joissa se keltuainen on hemmetin kuiva eikä meinaa mennä kurkusta alas millään. Sellaisista oli alunperinkin minulla puhe, kun sanoin, että ne munat pitäisi onnistua jättämään sopivan pehmeiksi tai muuten joutuisi hörppimään tuhottomasti vettä niiden kanssa.

Kai tästä nyt viimein ollaan yhtä mieltä, ettei tarvitse turhaan vääntää enää?

Weiland, ehdotin vain, että Shiba ehkä asetti ne kyseenalaiseksi tuolla kommentillaan, minua eivät oikeastaan suuremmin edes kiinnosta miehiset kykysi :D.

Hei muuten Dymond, mistä sä tilasit ne tennarit?

Onko kellään kokemusta noista nestemäisistä monivitamiini valmisteista? Oon aatellut, jos koklais. On vaan aika tyyriitä.

EI. NYT VÄÄNNETÄÄN.

;)
Minen ala, menen mököttämään. :(
Tatti esiin, niin katsotaan kumpi putoaa miehisessä kestävyydessä ensin. Pieni varoituksen sana tähän väliin: olen harjaantunut tässä lajissa.
Vastasin jo tuolla edellisessä postissani ylempänä haasteeseesi, jonka esitit siinä viestissä, jonka myöhemmin deletoit.

Hei muuten Dymond, mistä sä tilasit ne tennarit?
Mitkä tennarit? Ne valkoset? Ne oli ihan ostettu kaupasta. Adidas Stan Smith 2. (Sanoin kyllä yks yö tilanneeni jotku kenkulit, mutta ne oli eri)
Onko kellään kokemusta noista nestemäisistä monivitamiini valmisteista? Oon aatellut, jos koklais. On vaan aika tyyriitä.
Mä vedän poreina... Meinasitko jotain ihan valmiita litkuja?

Grosskopf, perse jakeluun.

Hyvä idea, mutta on jo valmiiksi arkana.

Hommaa luottis.

On jo, ja limitit tapissaan.

No, olihan tossa ikkunaremppa- ja pesukonerahaa. Hoidetaan ne sitten myöhemmin.

E: Weilandilla on nyt näköjään pyllypuoli kovasti mielessä.

E2: Tuli muuten hiki ja huono olo noita laskuja maksaessa.

E3: Uudessakaupungissa muuten näkyy porukkaa päivittäin vielä merellä, ja palajon. Ja varmaan muuallakin. Ärrälle siis tämä kommentti.

Täällä päin palokunta on hätäistä sakkia. Ne alkoi jo soittelemaan vittuilupuheluita kun minulla on vielä vene vesillä, eihän täällä oo luntakaan vielä ees 20 senttiä!! Ei sitä tiedä vaikka vielä veneilykelit sattuisi.

Mitkä tennarit? Ne valkoset? Ne oli ihan ostettu kaupasta. Adidas Stan Smith 2. (Sanoin kyllä yks yö tilanneeni jotku kenkulit, mutta ne oli eri)

Mä vedän poreina... Meinasitko jotain ihan valmiita litkuja?

Puhun just niistä kenkuleista...oliko ne tennarit? Mä olen ajatellut tilata, mut ei oo oikein tullut osuvia vastaan.

Joo, meinaan niitä valmiita litkuja mitkä sekoitetaan veteen.

Back
Ylös Bottom