Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin muuten tuottaa suuria vaikeuksia vetää loppuun SJMV:ssä kun näpeistä loppuu force. Vittumaista roikottaa romuja sormien varassa. Millaisia nuo hanskat on nykyään? Onko niitä ihan erityisesti tehty punttailuun vai onko ne näitä vanhan kunnon pyöräilyhanskoja?
edit2-tosiaan, se kestävyys saattaa olla kysymysmerkki. sunhan pitäis tietää vähän miten noi kestää, kun olet pitänyt ihan käsissä??
Jos joskus hommaan toisen parin noita ihan rääkkäyskäyttöön niin pitää ilmoitella kokemuksia. Noita on vähän hankala saada Suomesta vaan..Oi että venttaan Assassin´s creed peliä, koskas se tulee kauppoihin?
Eihän se ole varsinaisesti enää sitten maastaveto...
Sitä vaan meinaan, että pitää olla ainakin tarkkana, että sinne ala-asentoon pääsee oikeassa asennossa. Painojen kanssa kun sinne alas pääsee varmasti vaikka millaisella mutkalla, vaikka joku paikka vähän kiristelisikin, kun taas ottaessaan painot lattialta voisi huomata kireydet yms. ajoissa ja varoa sitten huonoa nostoasentoa.
Joo, hyvästi sosiaalinen elämä..heh:DOi että venttaan Assassin´s creed peliä, koskas se tulee kauppoihin?
:arvi:Joku viikko sitten kiroilin ihan samaa, xboxin Thief petti meikäläisen joskus aikanaan pahasti. Oon miettiny et oisko pitäny ostaa ps3 ja MGS4 sille, en usko että ois joutunu pettyyn. Thumps up!kyllä tulee tippa linssiin jos tuo assassians on paska peli:(
joo ja tuo on vielä siintä huono että ku sitä on hypetetty nii paljon. joten odotukset on luonnollisesti tosi korkeella.Joku viikko sitten kiroilin ihan samaa, xboxin Thief petti meikäläisen joskus aikanaan pahasti. Oon miettiny et oisko pitäny ostaa ps3 ja MGS4 sille, en usko että ois joutunu pettyyn. Thumps up!
Joku viikko sitten kiroilin ihan samaa, xboxin Thief petti meikäläisen joskus aikanaan pahasti. Oon miettiny et oisko pitäny ostaa ps3 ja MGS4 sille, en usko että ois joutunu pettyyn. Thumps up!