Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otin koneen irti seinästä, akussa riittää virtaa viel 15 minuuttia.. Näin varmistan että meen ajoissa nukkumaan. (Sen jälkeen kun akku on sammunut alkaa hirveä tekstiviestittely tytöille)

Mie juon koffii :)

Ja poltan ketjussa tupakkaa :jahas:
Miksi? :wtf: Jotenkin et vaan vaikuta siltä, että juot viikolla (ja poltat ketjussa).

Nyt vielä iltapalaa...
Meiksi on dietillä ja syö juustoraviolia iltapalaksi. :rolleyes:

Otin koneen irti seinästä, akussa riittää virtaa viel 15 minuuttia.. Näin varmistan että meen ajoissa nukkumaan. (Sen jälkeen kun akku on sammunut alkaa hirveä tekstiviestittely tytöille)
LOL. :lol2:

Miksi? :wtf: Jotenkin et vaan vaikuta siltä, että juot viikolla (ja poltat ketjussa).

:
Ai en vaikuta? :lol2: Ehkä nää mun kirjoittelut tänne ei paljasta kaikkea minusta ;)

No joo. Menee niin lahjakkaasti päin vittua. Mutta ei siitä sen enempää. Kertokaa jotain piristävää niin voin unohtaa oman elämäni.

Meiksi on dietillä ja syö juustoraviolia iltapalaksi. :rolleyes:

Uuuuh, mama! Rakastan ravioleja, etenkin juustoa :kuola: Mulla vaan ketsupilla (iiik! hiilareita!:jahas:) höystettyä raejuustoa ja kohta rahkaa.

Onnea Mahoney! Mulla viikon päästä.

Närästää-ää-ää. Säbän pelaaminen pahensi vaan tilannetta, prkl.

Ai en vaikuta? :lol2: Ehkä nää mun kirjoittelut tänne ei paljasta kaikkea minusta ;)
No kenestäpä paljastais... Mäkin oon oikeasti paskajätkä.

No joo. Menee niin lahjakkaasti päin vittua. Mutta ei siitä sen enempää. Kertokaa jotain piristävää niin voin unohtaa oman elämäni.
No aika vaikeeta kertoa jotain piristävää, mut koitetaan: Sä oot mun mielestä hyvä tyyppi täällä Pakkiksella. Enkä edes valehtele. :)

Ja iso banaani piristää aina, monta isoa piristää vielä enempi.

Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif

Back
Ylös Bottom