hoblaa! ottaako Fuxi oluen?:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

kablaaa!hoblaa! ottaako Fuxi oluen?:D
nyt ei pysty. aattelin olla kuukauden päivät selvinpäin.
Syön...tonnikalaa![]()
Miksi? :wtf: Jotenkin et vaan vaikuta siltä, että juot viikolla (ja poltat ketjussa).Mie juon koffii
Ja poltan ketjussa tupakkaa :jahas:
Meiksi on dietillä ja syö juustoraviolia iltapalaksi.Nyt vielä iltapalaa...

LOL. :lol2:Otin koneen irti seinästä, akussa riittää virtaa viel 15 minuuttia.. Näin varmistan että meen ajoissa nukkumaan. (Sen jälkeen kun akku on sammunut alkaa hirveä tekstiviestittely tytöille)
Ai en vaikuta? :lol2: Ehkä nää mun kirjoittelut tänne ei paljasta kaikkea minusta ;)Miksi? :wtf: Jotenkin et vaan vaikuta siltä, että juot viikolla (ja poltat ketjussa).
:
Meiksi on dietillä ja syö juustoraviolia iltapalaksi.![]()
Mulla vaan ketsupilla (iiik! hiilareita!:jahas
höystettyä raejuustoa ja kohta rahkaa.No kenestäpä paljastais... Mäkin oon oikeasti paskajätkä.Ai en vaikuta? :lol2: Ehkä nää mun kirjoittelut tänne ei paljasta kaikkea minusta ;)
No aika vaikeeta kertoa jotain piristävää, mut koitetaan: Sä oot mun mielestä hyvä tyyppi täällä Pakkiksella. Enkä edes valehtele.No joo. Menee niin lahjakkaasti päin vittua. Mutta ei siitä sen enempää. Kertokaa jotain piristävää niin voin unohtaa oman elämäni.

joo nyt vaan reenaan ja syön :ngv:fuxihan tylsäksi heittäyty