Mä en ehdi juoda ollenkaan kun mun pitää :dance:baaritiskillä:lol2:haha, minulla ja indicalla olis 18 pullo menossa kummallakin hyvää vauhtia alas kun nejma kakistelisi sen 8 kanssa :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ehdi juoda ollenkaan kun mun pitää :dance:baaritiskillä:lol2:haha, minulla ja indicalla olis 18 pullo menossa kummallakin hyvää vauhtia alas kun nejma kakistelisi sen 8 kanssa :kippis1:
Tänään kun menin salille niin moni ei ensin tunnistanut;)

Ootko takasin Rabatissa vai missä? Eli olitkin juu. Paa tuonne blogiisi kuvia paikallisista naisista. ;)
Otan tälläsen kuvausprojektin;)Salilla saan olla ihan rauhassa jos haluanmites muuten nejma...saako blondi tyrkkiä ihailijoita sivuun koko ajan? siis siellä marokossa?
tarkottaa siis sitä että jos joku flirttaa pitää lähteä peliin mukaan tai selvästi osoittaa ettei oo kiinnostunut, sama baareissa.Joskus kadulla tai kaupassa mua on seurattu ja se ei oo oikeen kivaa:(ValokuvaajaMikään ei oo raskaampaa, kuin tää helvetin yön valvominen.
Pitäis kai vaihtaa duunia...
Nyt voisittekin sitten ruveta kehitteleen mulle uuttaa ammattia.

Counter-attack! All night long baby!:whip:Hyvän yön videootiksi MCR sleep.

Mikään ei oo raskaampaa, kuin tää helvetin yön valvominen.
Pitäis kai vaihtaa duunia...
Sama.. Tästä vaan saa kohtuullisesti pätäkkää.. Mikä on tietysti ihan jees, mutta huonot puolet vie kyllä voiton.