Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iteasiassa jes, kyllä.. näin vois sanoa, nyt jo uskaltautunu baarireissuille kavereitten kanssa, ja pystyny ottamaa sen kaks lonkeroa, eikä kauheest oo tullu mitää pakkojuomistarvetta, niinku aina ennen, ja muutenki on ollu seurallisempi olo.

Eilen kyl rinksaheittoreissulla näytti mun tyyppii ollu nainen kiinnostuneelta, mut se ei ollu mun autos..;) muute paitti nyt synttäreitä, ni saa olla ihan tyytyväinen kaikkeen muuhun.. nii joo, alanvaihto pitää kanssa tehdä , mutta seki sujuu, oon luottavainen. ei valittamista. Naishuolet nyt on aina perusasioita;)

mites Prayer itelläs?

Päätit tosta vaan, että rakkaus on onneton. :wtf:

Senkin sitoutumiskyvytön elostelija ;) Kyllä mä tiedän tuonlaatuiset miehet, kyyneliähän siitä vain tulisi :lol2:

sanotaa että tradenomialalta kauppatieteelliselle alalle tai sitte johku ihan jokerikorttiin jota en oo vielä päättäny, että hakisko toimittajakouluun vai tkk:lle

Eihän näitä nyt piä ujostella, porukka yleesäkki ihan turhaa stressaa siitä että miten muilla menee, oon sen huomannu, että sillon ku nyt en oo oikein aina mahtunu muottiin, niin on varsinki irl tullu aika rankkaaki tekstii. Vituttaa semmonen, mä ainaki otan ihmiset ihmisinä, enkä minää ongelmia-->automaattisesti paska-tyylisesti niinku kukkahattutätiosasto ottaa..

ja voin mä rehellisesti sanoa että on mulla päihdeongelma, sanon sen monikossa, sattuneesta syystä, mutta oon tosi varovainen päihteiden kanssa, enkä ota yksin, ja oon laittanu irl kaverit vahtimaan et mä en kans juo liikaa. on toiminu, tai no 2 kertaa oon nyt täl viikol ottanu.:( mut en liikaa. Irl-kavereil on tosiaa käskyyn ottaa lompakko arvittaessa parempaa taltee;)

Prayer.. kyl se siitä. asiat usein tuppaa järjestyä, jos ei muute, nii jotenki.

Millanen Prayerin normi työpäivä on?

perkeleenmoista kiirettä 7-20.00. puhelimessa menee melkein koko päivä.
onneks on välillä aikaa olla pakkiksellakin..:D

Eihän näitä nyt piä ujostella, porukka yleesäkki ihan turhaa stressaa siitä että miten muilla menee, oon sen huomannu, että sillon ku nyt en oo oikein aina mahtunu muottiin, niin on varsinki irl tullu aika rankkaaki tekstii. Vituttaa semmonen, mä ainaki otan ihmiset ihmisinä, enkä minää ongelmia-->automaattisesti paska-tyylisesti niinku kukkahattutätiosasto ottaa..

ja voin mä rehellisesti sanoa että on mulla päihdeongelma, sanon sen monikossa, sattuneesta syystä, mutta oon tosi varovainen päihteiden kanssa, enkä ota yksin, ja oon laittanu irl kaverit vahtimaan et mä en kans juo liikaa. on toiminu, tai no 2 kertaa oon nyt täl viikol ottanu. mut en liikaa. Irl-kavereil on tosiaa käskyyn ottaa lompakko arvittaessa parempaa taltee

Prayer.. kyl se siitä. asiat usein tuppaa järjestyä, jos ei muute, nii jotenki.

joo mutta siitä huolimatta. blogistani voit lukea jos kiinnostaa. tähän en kirjoita mitään.
en todellakaan jaksa kuunnella kukkahattutätejä juuri nyt..

siit mä oon samaa mieltä, mitää en nii vihaa ku jotaa kukkahattuilua. jep...... melkee pitäis ostaa kyl vipit ja alkaa bloggaan iha ite;)

mut nyt öitä.

Ei se paljoa enää haittaa.. jos menis vaikka salille käymään tällä viikolla :D
Oikeutetusti RHP. :D

Senkin sitoutumiskyvytön elostelija ;) Kyllä mä tiedän tuonlaatuiset miehet, kyyneliähän siitä vain tulisi :lol2:
Pööh. Mut vois olla kivaa niin kauan kun sitä kestäis?

Kun en nyt keksiny mitään passelia one lineria korjatakseni käsitystäsi, niin heitin sitten bensaa liekkeihin. :rolleyes:

Näkyykö kaikille muillekin vielä nuo ajat kesäajassa? Kauhean stressaavaa, kun kello näyttää pakkiksella tuntia enemmän, kuin oikeasti ja sitten aina pitää varmistaa, ettei se vaan ihan oikeasti ole jo noin paljon.

Yön menu: Paistijauhelihaa sipulilla ja pienellä tilkalla rypsiöljyä ja vähän kuituja ja kasviksia ruokavalioon tuomaan iso sammio kukkakaalia mikrotettuna. Nälkä niin, että nuokin kuulostavat ihan mahdottoman hyviltä.

Näkyykö kaikille muillekin vielä nuo ajat kesäajassa? Kauhean stressaavaa, kun kello näyttää pakkiksella tuntia enemmän, kuin oikeasti ja sitten aina pitää varmistaa, ettei se vaan ihan oikeasti ole jo noin paljon.
Näkyy joo täällä ainakin.

En tajunnu Miken kommenttia, w00t?

Yön menu: Paistijauhelihaa sipulilla ja pienellä tilkalla rypsiöljyä ja vähän kuituja ja kasviksia ruokavalioon tuomaan iso sammio kukkakaalia mikrotettuna. Nälkä niin, että nuokin kuulostavat ihan mahdottoman hyviltä.
Hah... Nälkä olis, mä meen väsäämään jotain. En käyny kaupassa tänään joten voi olla vielä "ankeampi" menu kuin sulla. :(

Pööh. Mut vois olla kivaa niin kauan kun sitä kestäis?

Kun en nyt keksiny mitään passelia one lineria korjatakseni käsitystäsi, niin heitin sitten bensaa liekkeihin. :rolleyes:

:lol2: Aina ei voi keksiä. Naisilla on onneksi se hyvä puoli että vaikka ei keksikään niin kukaan ei huomaa: kikattaa vaan tyhmästi ja laskee kaula-aukkoaan. Vastapuoli hämääntyy.

Daylight saving.
Se oli tuossa automatically detect -asetuksessa, jonka pitäisi kai automaattisesti ymmärtää vaihtaa tuota, mutta ei. Otin sitten tuon kokonaan offille, niin nyt näkyy kello oikein, mutta eikös tuon pitäisi tuossa automatically -kohdassa siirtyä itse oikein? Muistaakseni ainakin aikaisemmin toiminut ilman, että on tarvinnut itse puuttua sinne mitenkään.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GOaz1P79DHc&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GOaz1P79DHc&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

olenko ainoa jonka mielestä tämän jätkän OLISI pitänyt voittaa olympia...?

Back
Ylös Bottom