Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko kellään muulla tällaisia? sain näitä 15 laatikkoa ja jätin yhden itselle työpöydän tietsikalle ja IMO tosi hyvät kajarit:D
Hienot.

Sitten käyn vähän moikkaamassa tuota Arnoldsin myyjää:evil:
Nyt mä tiedän, missä vedetään Rax keikan jälkkärit. :evil: Siellä ei kuitenkaan oo ku jädee, kai.

Oonkin vaikeasti tavoiteltava.. En käy katsomassa Shiban profiilia kuin kolme kertaa viikossa.;)

Joo, yhtä vaikea kuin yksijalkainen opossumi moottoritiellä :D

sori, oli IHAN PAKKO heittää *häpeää* ;)

:lol2: tämmöstä se nykynuoriso on jo täälläkin. Ok, molemmat auki :thumbs:

haha, kuulostaa iham mummoilta:D "vittu näitä nykyajan nuoria!"

pääsin kuittaamaan eilen yhdelle rollaattorille liikennevaloissa ja huusin "Vittu näitä nykyajan mummoja!"

:lol2:

haha, kuulostaa iham mummoilta:D "vittu näitä nykyajan nuoria!"

pääsin kuittaamaan eilen yhdelle rollaattorille liikennevaloissa ja huusin "Vittu näitä nykyajan mummoja!"

:lol2:
No on nekin kyl muuttunu, vittuilevat ihan päin naamaa, etuilevat ja kirovatkin enemmän ku ite :wtf:

Ei silloin kun minä olin nuori...:D

Tiedän tunteen. Yritä ottaa rauhassa - mitä enemmän kiirehtii sitä enemmän hosuu ja sitten tulee virheitä. En tiedä auttaako muita mutta itse koetan tehdä niin.
Kunhan ei enää kamalasti tule odottamattomia ongelmia, niin kai tuosta jotain saa kasaan. Harkkapari luovutti klo 23.30. Lupasi vielä aamusta yrittää jeesata.

Dieetti on kohta päätöksessä! Sitten käyn vähän moikkaamassa tuota Arnoldsin myyjää:evil: Mutta muutama viikko vielä.
Eikö se tavoitepaino ollutkaan 60 kiloa?
Kunhan ei leiriydy ihan pysyvästi sinne Arnold's:lle, niin tuskin tuosta on haittaa. Sitä paitsi niillä munkeilla saa aika tehokkaasti makeannälän pois (ja huonon omatunnon sekä itsesyytökset tilalle ;) ).

Ja treffihommat....noh, tässä ollaan nyt vähän vaiheessa. *huokaus* En uskalla sanoa vielä mitään ;)
Niinhän noissa tahtoo usein olla. Tsemppiä kuitenkin :thumbs:.

Ja takaisin koodaamaan...

Dymond Nyt mä tiedän, missä vedetään Rax keikan jälkkärit. Siellä ei kuitenkaan oo ku jädee, kai.

Juuri näin! Jos et olisi mun setä, menisin naimisiin sun kanssa!

Robertto Syytäkin hävetä, olen herkkä ihminen!! senkin breaker.

Oletkos siinä! Johan sä mulle annoit pakkia baarissa kerran, ansaitset siis tuon. Vai missäs me ollaan nähty? Vai ollaanko edes? Muistelisin epäilleeni että ehkä jotain tuollaista on taustalla. Vai voiko se edes olla totta koska eihän mulle kukaan sano ei (kyllä sanoo)vai mitä? (paskanmarjat)

Oletkos siinä! Johan sä mulle annoit pakkia baarissa kerran, ansaitset siis tuon. Vai missäs me ollaan nähty? Vai ollaanko edes? Muistelisin epäilleeni että ehkä jotain tuollaista on taustalla. Vai voiko se edes olla totta koska eihän mulle kukaan sano ei (kyllä sanoo)vai mitä? (paskanmarjat)

Lääkkeet!

Nyt tuli niin saatanan monta kysymystä, että joudun olemaan ihan hiljaa.;)

<embed src="http://www.metacafe.com/fplayer/886511/amazing_stunt_king_of_donuts_on_his_best.swf" width="400" height="345" wmode="transparent" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"> </embed><br><font size = 1><a href="http://www.metacafe.com/watch/886511/amazing_stunt_king_of_donuts_on_his_best/">Amazing Stunt - King Of Donuts On His Best</a> - <a href="http://www.metacafe.com/">The most amazing home videos are here</a></font>

siis mitä vittua? :confused:

Juuri näin! Jos et olisi mun setä, menisin naimisiin sun kanssa!
Mitä jos mut nähdessäs maailma pysähtyy, alkaa soimaan Boris Gardinerin I wanna wake up with You*, Raxissa syötetään toisillemme pizzaa ja imetään spagettia päistä kuten kaunotar ja kulkuri kunnes huulemme kohtaavat :eek: ja sä rakastutkin muhun silmittömästi?

lady_and_the_tramp_150.jpg

(*On muuten huima biisi :D )

I wanna wake up with you
I wanna be there when you open your eyes
I want you to be
The first thing that I see
I wanna wake up with you

I wanna lay by your side, baby
I wanna feel every beat of your heart
And throughout the night
I wanna hold you tight
I wanna wake up with you

All the love inside me has been sleeping
Waiting till the right one came along
You can share the love that I've been keeping, baby
You can put the music to my song

I wanna wake up with you
I wanna reach out and know that you're there
I want you to be
The first thing that I see
I wanna wake up with you

And throughout the night
I wanna hold you tight
I wanna wake up with you

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/C_JCOiXWvJE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/C_JCOiXWvJE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Mitäs sä sitten teet? Mä kysyn vaan. ;) :lol2:

voivoi.. että mua ahdistaa. saatana.. jes.. onnea vaan indica.. perkele..:(..

Dymo: hirttäydyn ylätaljaan onnettoman rakkauteni tähden. Tai sitten elän lopun elämääni bodynunnana ja alan kisaamaan.

Dymo: hirttäydyn ylätaljaan onnettoman rakkauteni tähden. Tai sitten elän lopun elämääni bodynunnana ja alan kisaamaan.
nohnoh.. äläs nyt.... kuule sul on tulevaisuutta shiba vaikka mihin 200kiloo penasta voimanaiskuntoon, tai voit olla vielä jonain kauniina päivänä kehonrakennuksen euroopan mestari..

;)

Onnetonta rakkautta ole olemassakaan.. niinku etten vieläki ikävöisi ainakin jos en nyt jokapäivä, niin kerta viikkoon ihan kunnolla sitä yhtä tyttöä jonka tapasin aikaa sitten toisessa todellisuudessa..

edit.: perskeles aina joku ehtii kirjottaan väliin. ja teki miel sanoa, että voithan sä shiba vaikka olla miestensarjassa kovaki bodari, kuhan käyt vähän nuurdströmmillä..:)

Päätit tosta vaan, että rakkaus on onneton. :wtf:

Dymo vanha playeri.... ;)
You don't always have to play to score. :arvi: Toisaalta taas, koko pelistä puhuttaessa; you got to be in it, to win it. :arvi: ( :david: )

Vitun tylsää.. viel viikko saikkua.
Haittaako polvi normaalia elämää kuinka paljon?

Back
Ylös Bottom