Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kai se nyt niin paljon haittaa jos maltillisesti käy pilettää.

Joo, no siis mun keikat ei lopu ihan normisti yleensä ikinä... en pysty nukkumaan, kun on alkoholia veressä ja sit se juhliminen menee aina väkisinkin aamuun tai pitkälle seuraavaan päivään ennenku loppuu. Ja sit se väsymys on sitä luokkaa, että sitä korjaillaan muutama päivä. Muutaman viikon päästä häämöttää jo kunnollinen taukoviikko, niin ehkä mä nyt pystyn sinne saakka nauttimaan vaan treeneistä.

Joo, no siis mun keikat ei lopu ihan normisti yleensä ikinä... en pysty nukkumaan, kun on alkoholia veressä ja sit se juhliminen menee aina väkisinkin aamuun tai pitkälle seuraavaan päivään ennenku loppuu. Ja sit se väsymys on sitä luokkaa, että sitä korjaillaan muutama päivä. Muutaman viikon päästä häämöttää jo kunnollinen taukoviikko, niin ehkä mä nyt pystyn sinne saakka nauttimaan vaan treeneistä.
:lol2: No jos palautumiseen menee tosiaan useampi päivä, niin sitten ehkä kannattaa reissua lykätä myöhempään.

Pitäs lukee tiistain tenttiin, mutta täällä sitä vaan hölömötetään. Ja huomenna olisi kyykkäilyä tiedossa. Jee :jahas: tai :D

Tuolla tikajan uutisryhmässä ihmettelin noiden vahvistetun tilauksen ja pelkästään tallennetun tilauksen erottamista toisistaan. Eli miten niiden pitäisi erota toisistaan?
En kyllä tiedä. Meinasin jo vastata tähän jotain nokkelaa, mutta nyt kun mietin asiaa uudelleen, niin enpäs kyllä osaa sanoa. Missäs yhteydessä näitä termejä käytettiin? Oliks ne tauluissa vai vaan käyttötapauksissa (ja eikö käyttötapaukset vastaa tähän kysymykseen)?

Entä miten tarjoustuotteen hinta pitäisi osata päätellä? Nyt ilmenee pelkkä alennusaika ja tuote, jota koskee.
Mä kun tein sitä populointia sille kesällä, niin heitin tarjoushinnaksi aina 50% alkuperäisestä, muistaakseni. Jos tää tieto auttaa mitenkään, niin hyvä. Muussa tapauksessa en tiedä mitä kysyit ja on ehkä parempi tulla käymään officella :).

Itse juonut viimeksi 4,5 vuotta sitten :D.

Ajattelitkos joskus katkaista selvistelyputken? :)

Sori muuten, tajusin tuossa jossain vaiheessa unohtaneeni sen sulautettujen harkkatyön teon kokonaan, vaikka oli kyllä tarkoitus olla asian tiimoilta yhteydessä kesällä. Joko olet käynyt sen?
Noenmäniinnopeeoo. On mulla kyllä vissiin jo harkkatyöpari tälle syksylle.

Nyt siis luultavasti tiedät, että kuka tämän nimimerkin takana on :).

Joo, mut mää arvasin tän jo sun profiilin perusteella, koska arvaas huvikses kuinka monta sun kokoista tyyppiä oon nähny koululla... tasan yhden. Tarkoitan lihaksikkaita, onhan niitä vähemmän lihaksikkaita isoja kuitenkin ;)

Onks se jotenkin harmillista, ettei ole juonut kuukauteen?
Ei ollenkaan, lähinnä tarkotin, että voin puhtaalla omalla tunnolla ottaa yhren himassa, kun on kuukauden ollu täysin kuivin suin. Juon tosin jo toista... khihiii.

Aika harvoin tulee nykyään juotua, joskus sitten vähän enempi kerrallaan.

Oon ollut jo 34 min. dietillä, eikä ole edes nälkää! ;-)
LOL. Mitä sille sun viime dietille tapahtu? Mistä kirjottelit tuonne blöögiinkin. Loppuko se suunnitellusti, vai veikö demonit?

Joo, no siis mun keikat ei lopu ihan normisti yleensä ikinä... en pysty nukkumaan, kun on alkoholia veressä ja sit se juhliminen menee aina väkisinkin aamuun tai pitkälle seuraavaan päivään ennenku loppuu.
Lähetään joskus juomaan jooko? ;)

Kauhee nälkä..aaaargh....
Syö? ;)
Saanko kohta mennä lukeemaan, koska oon scifi-lutka?!
Saat. Varmaan. Kysy Mikeltä.

Sain sakot ja poliisit ei olleet kilttejä mulle:(
Ne on vähän niinkun Mustanaamio. Sehän on hyvä hyville ja paha pahoille. Poliisit on kilttejä kilteille ja tuhmia... Noh, tuhmille.

En kyllä tiedä. Meinasin jo vastata tähän jotain nokkelaa, mutta nyt kun mietin asiaa uudelleen, niin enpäs kyllä osaa sanoa. Missäs yhteydessä näitä termejä käytettiin? Oliks ne tauluissa vai vaan käyttötapauksissa (ja eikö käyttötapaukset vastaa tähän kysymykseen)?
Käyttötapauksissa oli se, että piti saada ostoskori talteen, eli tallennettu tilaus ja sitten se, että tilauksen vahvistuksen jälkeen tilaus tuli voimaan ja lähti käsiteltäväksi, eli vahvistettu tilaus. Nyt on kuitenkin tapauksia, joissa on sekä tallennuspäivä, tilauspäivä, että käsittelijä kaikilla arvo, eli miten tuosta pitäisi osata tajuta, että onko kyseessä tallennettu, vai jo tilattu tuote.

Tilaushan on muotoa:
CREATE TABLE Tilaus(
TilausNro INTEGER NOT NULL,
TilausPvm DATE NOT NULL,
Toimitustapa VARCHAR(15) NOT NULL,
Kasittelija INTEGER REFERENCES Kasittelija(HloID)
ON UPDATE CASCADE ON DELETE SET NULL,
Asiakas INTEGER NOT NULL REFERENCES Asiakas(AsiakasID)
ON UPDATE CASCADE ON DELETE NO ACTION,
Nimi VARCHAR(30),
TalletusPvm DATE,
PRIMARY KEY(TilausNro)
);

Mä kun tein sitä populointia sille kesällä, niin heitin tarjoushinnaksi aina 50% alkuperäisestä, muistaakseni. Jos tää tieto auttaa mitenkään, niin hyvä. Muussa tapauksessa en tiedä mitä kysyit ja on ehkä parempi tulla käymään officella :).
Officelle ei enää ehdi, kun dedis on maanantaina :D. Tänään koetan saada tämän mahdollisimman valmiiksi.

Ajattelitkos joskus katkaista selvistelyputken? :)
Ei ole oikeastaan ollut mitään mielitekoja moiseen. Jos joskus tulee, niin mietin sitten uusiksi.

Noenmäniinnopeeoo. On mulla kyllä vissiin jo harkkatyöpari tälle syksylle.
Itse meinasin alkaa kohta kysellä paria, ettei jäisi liian viime tippaan :D.

Joo, mut mää arvasin tän jo sun profiilin perusteella, koska arvaas huvikses kuinka monta sun kokoista tyyppiä oon nähny koululla... tasan yhden. Tarkoitan lihaksikkaita, onhan niitä vähemmän lihaksikkaita isoja kuitenkin ;)
:nolo: aika normaalin kokoinen naturääpälehän minä olen. Kyllä kai 12 vuotta treeniä pitää vähän näkyä. Mutta kiitos kuitenkin.

Ajoin ylinopeutta.Sain sakot ihan aiheesta.Mutta kun en tajunnut pysähtyä:eek:niin ne sitten ajeli mun perässä Kauppatorilla enkä vieläkään tajunnut pysähtyä niin ne kuulutti jotain mutta en mä kuullut kun musiikki oli niin kovalla.No sitten tuli kaikenmaailman puhallusta je lääke ja huume testailua:wtf:Miten ne ei oiken tajunnu et oon vaan bimbo blondi enkä mikään kriminaali:(Mä oon kyllä ihan kiltti kun en edes juo koskaan.

No perhana kun ei ole himassa kun nuudeleita ja fetaa...no on tossa läjä eermannejakin ja kauhee suolasen himo iski keskellä yötä/iltaa...ja pitäs laitaa vaatetta niskaa jos haluis jollain 24/7 huoltiksella käydä, kun lähin on jossain helvetin kuusessa...(eli tikkurilassa:))
Ymmärrätkö ongelman??:rolleyes:
tulehan salille taas joku päivä?

Ajoin ylinopeutta.Sain sakot ihan aiheesta.Mutta kun en tajunnut pysähtyä:eek:niin ne sitten ajeli mun perässä Kauppatorilla enkä vieläkään tajunnut pysähtyä niin ne kuulutti jotain mutta en mä kuullut kun musiikki oli niin kovalla.No sitten tuli kaikenmaailman puhallusta je lääke ja huume testailua:wtf:Miten ne ei oiken tajunnu et oon vaan bimbo blondi enkä mikään kriminaali:(Mä oon kyllä ihan kiltti kun en edes juo koskaan.

Sitä kun pitää hurjastella!

;)

Edit. Ompa avatarissa ja profiili picturessa sexy misu:eek:

No perhana kun ei ole himassa kun nuudeleita ja fetaa...no on tossa läjä eermannejakin ja kauhee suolasen himo iski keskellä yötä/iltaa...ja pitäs laitaa vaatetta niskaa jos haluis jollain 24/7 huoltiksella käydä, kun lähin on jossain helvetin kuusessa...(eli tikkurilassa:))
Ymmärrätkö ongelman??:rolleyes:
tulehan salille taas joku päivä?
Sanot vaan mulle ni tuun hakee sut ja ajetaan tiksiin hakee vähän hampurilaisia. Tosin kävin tänään jo kerran mäkissä mut ei se mitään.

Back
Ylös Bottom