:dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitä vartenhan on netti.Iltaa. Kavimpa tanaan shoppailemassa 6h, vittu et on raskasta urheilua, tuli varmaan kaveltya yli 10km
edit: mitä ostit?Oletko cs.tut.fi:n anix?Iltaa.
.No sitä vartenhan on netti.
Melkeen olis tänään tehny mieli mennä baariin, mutten sitten jaksanukkaan. Taidan juoda jotakin kohta aperitiiviksi, kun en oo ~kuukauteen varmaan maistanu tippaakaan.
Uskaltaakohan sitä mennä nukkumaan vai soiko päivystyspuhelin heti kun saa unen...
Oletko cs.tut.fi:n anix?
Jos olet, niin minulla olisi tikaja-aiheinen kysymys.
Mitäs meinasit kysyä...Melkeen olis tänään tehny mieli mennä baariin, mutten sitten jaksanukkaan. Taidan juoda jotakin kohta aperitiiviksi, kun en oo ~kuukauteen varmaan maistanu tippaakaan.
Ei kai se nyt niin paljon haittaa jos maltillisesti käy pilettää. Siis olettaen, ettei seuraavana päivänä ole reeneihin menoa :D Tai no mitäs mää mistään tiiän, en oo moneen vuoteen pilettäny :jahas: taiOnks se jotenkin harmillista, ettei ole juonut kuukauteen? Mää haluisin kyllä pilettää aivan kauheesti just nyt, mutta en viitsis millään rikkoo treeniputkee nyt, kun se on ihan parhaimmillaan.
(kallistun jälkimmäiseen)Tuolla tikajan uutisryhmässä ihmettelin noiden vahvistetun tilauksen ja pelkästään tallennetun tilauksen erottamista toisistaan. Eli miten niiden pitäisi erota toisistaan?JepMitäs meinasit kysyä...
Edit: jos en vastaa niin ehdin lähtee nukkumaan...
Itse juonut viimeksi 4,5 vuotta sitten :D.Onks se jotenkin harmillista, ettei ole juonut kuukauteen? Mää haluisin kyllä pilettää aivan kauheesti just nyt, mutta en viitsis millään rikkoo treeniputkee nyt, kun se on ihan parhaimmillaan.
.Hyvä. :dance:Oon ollut jo 34 min. dietillä, eikä ole edes nälkää! ;-)