Pitäiskö SUMULLE hommata kunnon nainen tai SUMUN vetästä kunnon kännit että ei ois enää niin kauheesti "niitä" päiviä?![]()
Mitä sä ny siinä kitiset? Saa kai ihmisiltä asioita kysyä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäiskö SUMULLE hommata kunnon nainen tai SUMUN vetästä kunnon kännit että ei ois enää niin kauheesti "niitä" päiviä?![]()
Kysymys: Mitä hemmettiä te hyvät ihmiset teette öisin?
Juu ja jos menee nukkumaan yleensä esim. 01-02 niin 1-2 tuntia voi naputella scheissea tänne samalla kun häärää himassa muuta.Osa koulussa varmaan= nukkuu sitten tunneilla
Osa liukuva tyoaika= ei oo niin justiinsa
Asuu ulkomailla= eri aikavyohyke (kuten mina, vaikka kaukana posteissa karesta onkin)
Mitä sä ny siinä kitiset? Saa kai ihmisiltä asioita kysyä?
Mulla ei ole elämää!:dance:
Heh, en viitannu sun kysymyksiin, vaan edellisen sivun juttuihin.
Sama:kippis1:
plus mä oon taipuvainen yökukkumiseen...rytmit menee aika helposti perseelleen.

No just.
Vinkki: Kantsii ostaa huumorintaju ja kantsii miettiä missä kohtaa hillot tursuaa oikeasti Libresseille.

Yeah!
Ei voi muuta sanoo, kun että oon edelleenkin sen naisen ja kännin kannalla, tosikko.
M00n duunis.Kysymys: Mitä hemmettiä te hyvät ihmiset teette öisin? Eikö kenties pitäisi olla nukkumassa?
Sitä paitsi kännistä tulee kaamea kapula ja naisen kanssa voi joutua parisuhteeseen.

Mä oon edelleenkin sen rakentavassa hengessä suoritetun pohdiskelun kannalla.
Sitä paitsi kännistä tulee kaamea kapula ja naisen kanssa voi joutua parisuhteeseen.
Myöskin yökukkuja. Esimerkiksi tenttiin mun on ihan turha aloittaa lukemaan ennen klo 18.00 sillä sitä ennen nukahdan heti kirjan ääreen. Mä vaan olen yö-ihminen![]()
Ei muuta kun lähet tästä lähin harrastamaan sitten rakentavaa pohdiskelua, ilman lakipykälien nussimista ja *ittuilua...
Totta. Olen tosin miettinyt, että tää elämäntyyli saattaa verottaa pidemmässä juoksussa.Vaikeeta se on selittää sellaselle ihmiselle kuka käy nukkumaan klo 22.00, et miks en vaan yritä nukkua, mutta kaikki muut kukkujat ymmärtää mistä on kyse.
Tuli vielä mieleen, että mulla oli tuossa aiemmin sellainen pätkä kun rytmit oli kunnossa kesätöiden vuoksi. Niiden jälkeen huomasin kuinka olin kaivannut yövalvomista...toisaalta niin hullua:D. Musta kuitenkin tuntuu, että saan enemmän aikaa yöllä, on kivaa näprätä ja puuhata silloin.