Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäiskö SUMULLE hommata kunnon nainen tai SUMUN vetästä kunnon kännit että ei ois enää niin kauheesti "niitä" päiviä? :rock:

Mitä sä ny siinä kitiset? Saa kai ihmisiltä asioita kysyä?

Osa koulussa varmaan= nukkuu sitten tunneilla
Osa liukuva tyoaika= ei oo niin justiinsa
Asuu ulkomailla= eri aikavyohyke (kuten mina, vaikka kaukana posteissa karesta onkin)
Juu ja jos menee nukkumaan yleensä esim. 01-02 niin 1-2 tuntia voi naputella scheissea tänne samalla kun häärää himassa muuta.

Suurin osa mun viesteistä on varmaan kesällä tullu, kun ei rytmillä ollu niin väliä. Aina ei myöskään voi valita nukuttaako vai ei.

dodii ...sain taas aivan uskomattoman typerän päähänpistoksen. Kävin alhaalla. Näin jääkaapissa ohukaisia. Söin 7 pientä ohukaista. Tulin takaisin ylös. Alkoi tekemään mieli uudetaan ohukaisia. Menin alas hakemaan 8 ohukaista ja alan juuri katselemaan housen 1 tuotantokauden 5:ttä jaksoa. Ei mitään järkeä.

Sama:kippis1:

plus mä oon taipuvainen yökukkumiseen...rytmit menee aika helposti perseelleen.

Myöskin yökukkuja. Esimerkiksi tenttiin mun on ihan turha aloittaa lukemaan ennen klo 18.00 sillä sitä ennen nukahdan heti kirjan ääreen. Mä vaan olen yö-ihminen:)

Yeah! :rock:

Ei voi muuta sanoo, kun että oon edelleenkin sen naisen ja kännin kannalla, tosikko.

Mä oon edelleenkin sen rakentavassa hengessä suoritetun pohdiskelun kannalla.

Sitä paitsi kännistä tulee kaamea kapula ja naisen kanssa voi joutua parisuhteeseen.

Mä oon edelleenkin sen rakentavassa hengessä suoritetun pohdiskelun kannalla.

Sitä paitsi kännistä tulee kaamea kapula ja naisen kanssa voi joutua parisuhteeseen.

Ei muuta kun lähet tästä lähin harrastamaan sitten rakentavaa pohdiskelua, ilman lakipykälien nussimista ja *ittuilua...

Myöskin yökukkuja. Esimerkiksi tenttiin mun on ihan turha aloittaa lukemaan ennen klo 18.00 sillä sitä ennen nukahdan heti kirjan ääreen. Mä vaan olen yö-ihminen:)

Totta. Olen tosin miettinyt, että tää elämäntyyli saattaa verottaa pidemmässä juoksussa.Vaikeeta se on selittää sellaselle ihmiselle kuka käy nukkumaan klo 22.00, et miks en vaan yritä nukkua, mutta kaikki muut kukkujat ymmärtää mistä on kyse.

Tuli vielä mieleen, että mulla oli tuossa aiemmin sellainen pätkä kun rytmit oli kunnossa kesätöiden vuoksi. Niiden jälkeen huomasin kuinka olin kaivannut yövalvomista...toisaalta niin hullua:D. Musta kuitenkin tuntuu, että saan enemmän aikaa yöllä, on kivaa näprätä ja puuhata silloin.

Juupa. Mä meen nyt nukkumaan. Öitä pallerot ja sen sellaset.

friend3.jpg

Totta. Olen tosin miettinyt, että tää elämäntyyli saattaa verottaa pidemmässä juoksussa.Vaikeeta se on selittää sellaselle ihmiselle kuka käy nukkumaan klo 22.00, et miks en vaan yritä nukkua, mutta kaikki muut kukkujat ymmärtää mistä on kyse.

Tuli vielä mieleen, että mulla oli tuossa aiemmin sellainen pätkä kun rytmit oli kunnossa kesätöiden vuoksi. Niiden jälkeen huomasin kuinka olin kaivannut yövalvomista...toisaalta niin hullua:D. Musta kuitenkin tuntuu, että saan enemmän aikaa yöllä, on kivaa näprätä ja puuhata silloin.

Todellaki, yolla saa vaan paljon enemman aikaan. Sen takia tulikin itella haettua meidan firman yo-tiimin leaderiksi, et ei tarvis paivalla hajoilla duunissa. Ens viikolla ois haastis :wtf:

Back
Ylös Bottom