Puhutaanko täällä pillusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin se menee. Porttiteorian mukaan seuraava askel on Pakkis-IRC ja siltä tieltä ei olekaan sitten enää paluuta. Jo kerrasta voi jäädä koukkuun ja vain harvat pääsevät ikinä irti...Yllättävän kauan itseasiassa kykeninkin vastustamaan tämän threadin imua. Mutta näemmä vahvatkin sortuu elon tiellä.
Puhutaanko täällä pillusta?
Sitten voinkin lähtee täältä pois saman tien, kun mulla ei oo kokemusta. :(No totta vitussa!
Tämä menee kyllä jo ihan täysin Tunnustusten luola-osastolle, mutta kai se on myönnettävä, että olen käynyt muistaakseni joskus keväällä jo korkkaamassa tuon Pakkis-IRCinNäin se menee. Porttiteorian mukaan seuraava askel on Pakkis-IRC ja siltä tieltä ei olekaan sitten enää paluuta...
Mutta siihen kertaan se sitten jäi, joten ehkä minun pitäisi mennä esiintymään itsenäni Heroes-sarjaan. I walked through fire and didn't get burned ja silleen.Homo sapiens sapiens?Mikä apinarotu oikein nai aivan saatanasti? Jos lauman pomo hermostu, niin joku vosu-apina anto vaan persettä niin räyhääjä rauhottu..?
Mikä apinarotu oikein nai aivan saatanasti? Jos lauman pomo hermostu, niin joku vosu-apina anto vaan persettä niin räyhääjä rauhottu..?
En tiedä, mutta kilpikonnat kai ääntelee ainoastaan nussiessaan.
Mitä vittua?! Siistiä ois kyllä... Alkaa murahtelemaan, niin lähellä olevat naiset tuntis kuinka lemmenvaltikka jakaa nautinto.
Ei kenenkään pitäisi. Kannattaa tosin muistaa että liian pitkät yöunet on vaaralliset.