Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yllättävän kauan itseasiassa kykeninkin vastustamaan tämän threadin imua. Mutta näemmä vahvatkin sortuu elon tiellä.
Näin se menee. Porttiteorian mukaan seuraava askel on Pakkis-IRC ja siltä tieltä ei olekaan sitten enää paluuta. Jo kerrasta voi jäädä koukkuun ja vain harvat pääsevät ikinä irti...

Edit: Noloa tunnustaa, mutta osa noista Prayerin vitseistä oli ihan hyviä.

Edti2: Jos sitä vaikka lukisi vähän tuota prujua taas vaihteeksi.

Näin se menee. Porttiteorian mukaan seuraava askel on Pakkis-IRC ja siltä tieltä ei olekaan sitten enää paluuta...
Tämä menee kyllä jo ihan täysin Tunnustusten luola-osastolle, mutta kai se on myönnettävä, että olen käynyt muistaakseni joskus keväällä jo korkkaamassa tuon Pakkis-IRCin :nolo: Mutta siihen kertaan se sitten jäi, joten ehkä minun pitäisi mennä esiintymään itsenäni Heroes-sarjaan. I walked through fire and didn't get burned ja silleen.

Mikä apinarotu oikein nai aivan saatanasti? Jos lauman pomo hermostu, niin joku vosu-apina anto vaan persettä niin räyhääjä rauhottu..?

En tiedä, mutta kilpikonnat kai ääntelee ainoastaan nussiessaan.

Mitä vittua?! Siistiä ois kyllä... Alkaa murahtelemaan, niin lähellä olevat naiset tuntis kuinka lemmenvaltikka jakaa nautinto.

Tämä debyytti jäi kieltämäti aika köykäiseksi, mutta nyt on kyllä luovutettava, vaikkei lysti ole vielä ehtinyt edes alkaa. Jatkakaa, olkaa hyvät!

Mun ei pitäisi olla hereillä.

yli 8,5 tai alle 6,5 tunnin yö unet voivat koitua kohtalokkaaksi ;)
(näin luin METRO-lehdestä)

edit. meniköhän noi tuntimäärät nyt ihan oikein... Noh ihan sama

Täällähän on hiljasta.

Ip:n kautta unille, öitä kyäpelit.

Back
Ylös Bottom