Anteeksi myös herra tiedät-kyllä-minkä asiantuntijalle :D
Nyt ei enempää, seuraavaksi pamahtaa banni.
Lettutieteen Vihtori:D
Juu, ei kiitos banneja tännekään, pari kertaa ollaan oltu, mut ei enempää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi myös herra tiedät-kyllä-minkä asiantuntijalle :D
Nyt ei enempää, seuraavaksi pamahtaa banni.
Miten eksyit homokaasua käsittelevälle sivulle?Ehkä ilmassa on tänään homokaasua? :evil:
Selkäsaunan tarjoaa villieläin Mike.
http://www.youtube.com/watch?v=sBy4uNPyL9U
http://www.youtube.com/watch?v=bvZ2roRDPYU&mode=related&search=

Tuo mun kuva taitaa olla Weilandin Stone Temple Pilots ajoilta.En muuten avatar-threadissä tunnistanut Velvet Revolverin laulajaa, nyt hävettää..
Jotain käsittämätöntä
Tämänhetken nyrkkeilyä kun aattelee, niin Klitschko hallitsee joo...mutta kun vertaa Tysoniin, niin se tuhosi vastustajansa.
Tuleekohan raskaaseen sarjaan enää koskaan tollasta dominoijaa?
kirjotan tata turussa borssin vessasta. 3 syojatarta jahtaa. neljas tulee kohta. oon maastoutunut posliiniponton taakse. ammukset vahissa. mita teen
kirjotan tata turussa borssin vessasta. 3 syojatarta jahtaa. neljas tulee kohta. oon maastoutunut posliiniponton taakse. ammukset vahissa. mita teen
Otat respaan yhteyttä ja pyydät lisää ammuksia tai tukijoukkoja.
Näin mä tän aluks luin.kirjotan tata turussa borssin vessasta. 3 syojatarta jahtaa. neljas tulee kohta. oon masturboinut posliiniponton taakse. ammukset vahissa. mita teen
Miten eksyit homokaasua käsittelevälle sivulle?

Näin mä tän aluks luin.
Nörttäilyn kokenut konkari :thumbs: Kiitos hauskasta läpästä, mä ainakin repesin.Niin kuin tuossa sivulla sanotaan "Homokaasu is a widespread in-joke among Finnish net-users" ja Dippi-setä on jo toista vuosikymmentä verkossa tuntien tavat, legendat ja inside-vitsit. En siis osunut tuolle sivulle, vaan tiesin täsmälleen mistä hakea vitsiin sopivan viitteen teille lapsukaisille. :D