Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sitten taitaa täällä olevilla olla mielessä vikaa?
odotin tämmösen ryöpytyksen luettuani että kuvassa on joku hirvee mongoloidi ja sieltä kurkistikin ihan nätti nuori nainen

Ei täällä kyseisen tytön ulkomuodolle naurettukaan, vaan Indican hehkutukselle. Ja osalla meni se huvittuneisuuden ilmaiseminen sitten vähän yli.

Aa no täytyy alkaa urakalla laihuttaa ja treenaa ihan nälkiintymiseen saakka ku olen niin pullukka/läski.
Columbu, kyllähän mä luin nuo kommentit kuinka olen kuin rumuuskepillä päähän lyöty ja mua ei panis ees kännissä,
Siis tää keskustelu pursuaa kuin pullataikina.. :D

Joo demin keskustelupalsta todellaki, meijät vaa käskettii painuu tänne juttelee ku ollaan nii häiriöksi X)

Aa no täytyy alkaa urakalla laihuttaa ja treenaa ihan nälkiintymiseen saakka ku olen niin pullukka/läski.
Columbu, kyllähän mä luin nuo kommentit kuinka olen kuin rumuuskepillä päähän lyöty ja mua ei panis ees kännissä,
Siis tää keskustelu pursuaa kuin pullataikina.. :D
No et sä mikään rumuuskepillä naamaan lyöty ole :D, täällä vaan on porukalla joku pakkomielle dissata naisia joista Indica pitää.:jahas:
Tsemppiä vaan :thumbs: sulle ja Indicalle.

Toisesta threadistä lainattua:
Enkä tässä nyt arvostele kyseistä tyttöä, vaan Indican ylisanoja. Toivottavasti tyttö ei eksy lukemaan Pakkiksen sivuja ja traumatisoidu.
Mun omatuntoni on (melkein) puhdas. Pakko tosin myöntää että huvituin joistakin kommenteista. Internet on julma paikka.

joo o. ei herjata psykomallua, hei se on oikeesti, ei pelkästään ihanan raikkaan olonen kuvissansa, vaan myös ihanan raikkaan ja tosi mukavan ja hauskan olonen näin palstoilla.

ei voi paljoo erehtyy, että etteikö myös irl ois aivan ihastuttava persoona:haart:

oon siitä aivan varma

ja en mä siis hehkuttanu ollenkaa liikaa. Sama ku jos meen auto-osiolle kehumaan, kuinka mainio auto vaikkapa Skyline on. hieno, kiihtyy ihan näpsäkästi ja kulkeeki kovaa. sori huono vertaus.:haart:

no en mä ainakaa muuteskaa ymmärrä ihmisten ihan ylenmäärästä dissausta. Ellei sitte ruveta dissaamaa joukolla vaikka Stalinia, Marco Bjurströmiä tai vaikkapa Gregor Schlierenzaueria siitä, että meni hyppäämää nii hyvin lentomäen kisois.

psykomallu, ei todellakaa lopeteta.. :haart:

Ihan tasanvarmana kirjautumispäivän post-count enkka :haart:

mut hyvästä syystä :haart::haart:

no hei, :haart: :love: on ilonen asia, joka sopii myös yöthreadii, jossa onki ollu aika hiljasta viimeaikoina.

e: psykomallu :haart: no mutta hyvästä syystä :haart:

Back
Ylös Bottom