Kyllä hyvää kelpaa kuunnella. Toi raappanan maasta maahan on kuuminta hottia.:D onko täällä jopa suomireggaen faneja? Joo mun musamaku ulottuu lepposan regeen ja rapin ja chilloutin piireihin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä hyvää kelpaa kuunnella. Toi raappanan maasta maahan on kuuminta hottia.:D onko täällä jopa suomireggaen faneja? Joo mun musamaku ulottuu lepposan regeen ja rapin ja chilloutin piireihin..
sitten taitaa täällä olevilla olla mielessä vikaa?
odotin tämmösen ryöpytyksen luettuani että kuvassa on joku hirvee mongoloidi ja sieltä kurkistikin ihan nätti nuori nainen
tää onkin watta fuk watta fuk triidi:D
No et sä mikään rumuuskepillä naamaan lyöty ole :D, täällä vaan on porukalla joku pakkomielle dissata naisia joista Indica pitää.:jahas:Aa no täytyy alkaa urakalla laihuttaa ja treenaa ihan nälkiintymiseen saakka ku olen niin pullukka/läski.
Columbu, kyllähän mä luin nuo kommentit kuinka olen kuin rumuuskepillä päähän lyöty ja mua ei panis ees kännissä,
Siis tää keskustelu pursuaa kuin pullataikina.. :D
Mun omatuntoni on (melkein) puhdas. Pakko tosin myöntää että huvituin joistakin kommenteista. Internet on julma paikka.Enkä tässä nyt arvostele kyseistä tyttöä, vaan Indican ylisanoja. Toivottavasti tyttö ei eksy lukemaan Pakkiksen sivuja ja traumatisoidu.
No shit, Sherlock? :DTaas se alkaa..
Kannatetaan.. Yö-thread säästettäköön yöjutuille, pimeille ja synkille, valonaroille asioille.Pysytte sitten tässä tredissä ettekä levitä lempeyttä enää pian alkavaan yöthreadiin :D
Gaymaster Reinzelliä kaivattais tuomaan balanssia.Pysytte sitten tässä tredissä ettekä levitä lempeyttä enää pian alkavaan yöthreadiin :D