Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no mielenkiintoista kun en aikuisten oikiasti tiiä mitä tolla tarkoitat että olisin naispuolinen versiou:D

Hauskaa, sillä ihmistä ei voi spekuloida kuvien tai nettikäyttäytymisen kautta.
Miksei? Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Nettikäytöksen suhteen oot oikeassa: jos henkilö on yksinkertainen sielu, hän on yksinkertainen netissäkin; mutta jos henkilö on fiksu, hän voi silti esittää tyhmää.

Ja sun itseilmaisutavat on samanlaisia kuin Indicalla. Jotenkin nuorekkaan raikkaita ;)

edit: Ja vitsiähän me täällä vaan väännetään, saatatte olla aikuisten oikiasti ihan erilaisia Indican kanssa. Who knows. Tosin musta jotenkin tuntuu ettette oo.

mutta entä jos ihminen on oikeasti psykopaatti, psykopaatithan matkivat toisten käytöstä, toisten tunteenilmaisuja ja tekoja. ;) on olemassa poikkeuksiakin, ihminen voi olla muuta kuin yksinkertainen. Itseasiassa kukaan ihminen ei ole yksin kertainen.. Kai olet tutustunut Psykologian käsitteeseen Joharin Ikkunaan?

Ei perkele, kyl mä nyt taidan telkkarin puolelle siirtyä.
Hyvät jatkot psykomallulle ja indicalle :rolleyes:

Ei siinä mikään Matlock tartte olla että ne kuvat löytää vieläkin. ;)

Yhden kuvan löysin, siihenkin jouduin pistämään peliin kaikki minun J. Holm... eiku S.Holmesin taidot.

Vois kyllä itsekin mennä ihan nukkumaan. Hah, no tarviiko taas alkaa keskustelee ulkonäöstäni? minä tiedän kuka olen, ihmisten ei tarvitse olla aina noin naurettavan pinnallisia

Vois kyllä itsekin mennä ihan nukkumaan. Hah, no tarviiko taas alkaa keskustelee ulkonäöstäni? minä tiedän kuka olen, ihmisten ei tarvitse olla aina noin naurettavan pinnallisia

Non noh. Ei herneitä.

Totta kai se kiinnostaa tietää kenestä nyt on kyse, kun tämmöinen hulabaloo on kerran syntynyt.

Jaa, no nyt löyty yks psykomallu. Indican naismaun tietäen, niin tää taitaa olla oikea. :D
Heiheihei.. Tuo oli vähän julmaa.

Tää on bodauksen ja kehokeskeisen kulttuurin ympärille syntynyt foorumi. Monet esittävät täällä todella pinnallisia mielipiteitä, jotka ovat joskus julmia ja inhottavia kaikessa pinnallisuudessaan. Paitsi ulkonäkökeskeinen, tää foorumi on myös suhteellisen ateistinen ja poliittisilta näkemyksiltään oikeistolainen. Ei sillä, tännekin mahtuu monenlaista tallaajaa.

sitten taitaa täällä olevilla olla mielessä vikaa?
odotin tämmösen ryöpytyksen luettuani että kuvassa on joku hirvee mongoloidi ja sieltä kurkistikin ihan nätti nuori nainen

Eksyinkö mä demin keskustelupalstalle? :confused::confused:

tää onkin watta fuk watta fuk triidi:D

Back
Ylös Bottom