Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voivoi minkä tilaisuuden Konekirjoituskoneiden huoltojoukkojen esiMies, Johnny, taas jätti käyttämättä!

Ei kannattaisi vain paneloida naapurin saunassa koko kesää!

Mullakin on laikan lisäksi kaikki muutkin punasena, jouduin nimittäin eilen nahkatiimiin jalkkiksessa. Mutta ei sillä varustuksella nakurannalle asti pääse. Oli meinaan short shit jalassa.

- - - Updated - - -

Mä olen kyllä oikeasti vähän huolissani veli Johnystä. Kun hän mainitsi olevansa väsynyt. Toistaiseksi viimeisimmissä viesteissään.

Mä joogasin joskus tossa keväällä ja se oli yllättävän jees. Uskoisin kyllä, että siitä olisi kehonhuollollisesti apua. Ja ainahan voit hankkiutua kodin sijasta johonkin kivaan joogastudioon ja asettua takariviin ihastelemaan edessä olevien naisten downward dogeja ;)

Mä kävin hathajoogassa jonku aikaa, oli oikeen mukavaa vaikka oliki semmosta mummuilua. Sielä oli muiden osallistujien keski-ikä n.70v. Ei paljo pyllistelyjä näkyny.

Nehän on just siellä missä päätät paljastaa itsesi. Mutta esimerkiksi meillä täälä Hämeenlinnassa kaikki rannat on niitä. Muista kuitenkin ilmoittaa ennen tuloasi, mille rannalle menet, niin tiedän olla valmiudessa lotationen kanssa. Soveliaan matkan päässä toki ja kiikarit toisessa kädessä.

Nakkerit perkele..

Joo mä kirjotan tänne sitte, että mille rannalle meen. :D

Muistatko nyt vielä mitä lomalla pystyi tekemään? (Tuon paljaspimpelöinnin lisäksi..) Vai tartteeko tulla näyttään kun ite oon jo viime viikon harjoitellut LOMALLA olemista?

Kiva että pääsit sinäki pois offiisilta vähäksi aikaa :)

Kyllä mä aatteli noita keleistä nauttia täysin RINNOIN, ku ei tiä millo sitä saa sit loput pidettyä. :D Tänään voi lähteä toimistolta hymy kasvoilla.

Voivoi minkä tilaisuuden Konekirjoituskoneiden huoltojoukkojen esiMies, Johnny, taas jätti käyttämättä!

Heh. :D Nii... Kai sitä jonku rasvaajan tarttis...

HNNNGGGhh... Mä vieläpä varvistan. Mutta emmää näje jumalauta. Mitä mä nyt teen. Johny kyllä tietäis heti. Kiinalaisten konekirjoitustaitojen ylihuoltomies kyllä keksisi vastauksen.

No mä kattelen näitä valokuvia nyt ensin... Jos tiedätte mitä tarkoitan!

Oon taas biitsillä. Pitäs varmaan vähentää, kun eilen jo sain kommenttia punertavasta ihosta. Vetosin paljussa lillumiseen.

Tänään tosin sipasin Louis Widmerit nassuun. Tosin tutusti parempi myöhään, kun ei milloinkaan :D

Onnet santselle, että pääsit lomalle!

Mä olen kyllä oikeasti vähän huolissani veli Johnystä. Kun hän mainitsi olevansa väsynyt. Toistaiseksi viimeisimmissä viesteissään.

Onkohan väsymyksen takana

a)bicylinderin aiheuttama vastustus? en usko
b)työperäinen vastustus? uskon
c)naapurin mieltymys mustiin sukkiin? USKON!

Olen luotettavasta lähteestä kuullut että tämä naapuri on elsun sisko. Ymmärtäähän tuon nyt, ei voimat enää riitä raahautua näppiksen ääreen.

Käsillä oli itteeensä vetäny. Kynnet kaksinkerroin. Maata kynsien alla.

Hyvä että se sattui Johnnylle. Se oli paras mies meistä kestää ton.

No mutta Mika1979, eihän sun tartte kun kerran täälä on tasan nolla Celeä. per Cele.

Mutta, illalla täällä oli naturistikerho, nyt me ollaan kaikki huolestuneita kansalaisia. Pitäsköhän tässä jo ihan kirjottaa paikallislehden yleisönosastolle joku vittumaissävytteinen mielipidekirjoitus.

Mä oon ollu Pikkupatleetista huolissani jo monta kuukautta. Mutta teitä kaikkia säästääkseni olen murehtinut tätä asiaa ihan yksin.

- - - Updated - - -

Ei kai vain mannapuuro ole vienyt voittoa?

No mutta Mika1979, eihän sun tartte kun kerran täälä on tasan nolla Celeä. per Cele.

Mutta, illalla täällä oli naturistikerho, nyt me ollaan kaikki huolestuneita kansalaisia. Pitäsköhän tässä jo ihan kirjottaa paikallislehden yleisönosastolle joku vittumaissävytteinen mielipidekirjoitus.

Sähän voit metodeillas selvittää Celen tilanteen. Mä luulen, että sillä on mies tai toyboy.

Eihän se naturistikerho mihinkään poistunut!

Back
Ylös Bottom