Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun puhelin täytty itestään vetellä. Nyt se toimii huonosti, jos ollenkaan.

- - - Updated - - -

Naapuri sano että se takakansi pitää irrottaa siitä ja sim-kortti pois yöksi. No enhän minä noin liikuttavia tunneperäisiä ohjeita uskonut. Oli siellä kyllä aamulla sitten aika paljon vettä siellä sisällä mutta pääasia että toimin miehekkäästi oman tahtoni mukaan.

No se sentään toimii. Mun näppäimistö ei toimi ollenkaan. En siis nähny uusinta Game Of Thronesia. Ättänä.

Mutta, mun puhelimeen tuli päivitys, ja nyt sen käyttöliittymä näyttää vieraalta. I feel dirty. Dördi dördi döööördi!

- - - Updated - - -

Eksää muistanu, ettei puhelimen kanssa mennä uimaan?

Huono tuuri, ai ai, eikä ollut etes voikkuleipiä, takasämpylään tehtyjä.

- - - Updated - - -

Kosketan kosketan, suorastaan hipelöin sitä, varsinkin jos on palaveri itsensä kanssa siellä runojen käsinkirjoitushuoneessa!

Eiku mä en muistanu että puhelinta ei saa laittaa eväskuppiin.

- - - Updated - - -

Mulla on aina vettä eväänä.

- - - Updated - - -

Se pitää ihimisen hoikkana.

Porsaanliha-inkiväärikastiketta (G, L, M, *)Ruis-riisiä (L, M, *)
Rapeita kalapaloja (L, M, *)Sinappirelish-kermaviilikastiketta (G, L)Perunasosetta (G, L, *)
Porkkana-pestolasagnea (VS, *, VL)
Kalkkunanfileepihvejä ja rosepippurikastiketta (L, M)Tuoreyrteillä maustettuja perunoita (G, L, M)
Höyrytettyä parsakaalia (G, L, M, *) Erikoisannos
Mariannerahkaa (G, VL)

Suosittelen Erikoisannosta!

- - - Updated - - -

Ja Mariannerahkaa jos haluaat perseeseen tutinaa!

- - - Updated - - -

mmmm sinappirelish.. mmmm naisss....

- - - Updated - - -

Mä yritin kerran kebap-ravintolassa ostaa sen myyjän. No, tähän on tietty luonteva selitys: oli aamuyö, tilipäivä, ja olin erittäin, erittäin juovuksissa. Voi meitä hupsuja miehiä!

Mä tiedän kans yhden kebab-myyjän, jonka voisin kuvitella yrittäväni ostaa erittäin, erittäin juovuksissa tilipäivänä. Hänellä on mielikuvitukseni mukaan erittäin, erittäin maistuva pitaleipä, mallia taka-.

Nuo ruoat kuulostaa melkeinpä aina paremmalta kuin mitä ne on. Usein niihin laitetaan joku maantieteellinenkin viittaus kuten espanjalainen, italialainen, kreikkalainen tai uusikaarlepyyläinen. Se on kyllä useimmiten ihan kusetusta.

- - - Updated - - -

Ja olishan se nyt ihan hemmetin hieno tilanne jos sulla olis kotona ikioma käteisellä ostettu mehukas pitaleipäinen kebap-prinsessa.

MIKSI mulla soi tää päässä? Voi jumalauta tulee aneurysma ihan justiinsa. Kärsikää kaikki.

[video=youtube_share;oc-P8oDuS0Q]http://youtu.be/oc-P8oDuS0Q[/video]

Back
Ylös Bottom