Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina tulee mieleen Jenni Alexandrova kun kattelee tota Domea tai Viikinkejä. En tiiä saatana. :pano:

edit. Siis se punatukka Domessa ja Viikingeissä Ragnarin vaimo, mikä lie.

Minä inhosin tuota Heikelää yli kaiken silloin, kun se juonsi Jyrkissä. Nykyään sen juttuja Rockilla kuuntelee kyllä mielellään.

Tekis mieli mennä nukkumaan.

Huomenta! No niin! Pystykoossa ja töihin mars! Tänään on iisi päivä ja lisäksi palkkapäivä! Eikä siinä vielä kaikki, tänään pääsee viimein vähän drillailemaan huomisia kisoja varten. Kerkes oleen jo melkonen pelko perseessä, että näinköhän on pakko perua kisat. Onneksi ei tarvinnut, pääsen nyt ottamaan selkääni oikein urakalla :D

Mä haluaisin salille, mut ei, kun mulla on vielä 2 viikkoa "lepoa" jäljellä. :jahas: Päivän suunnitelma: aamukahvia, sit lääkäriin ja sen jälkeen leffoja ja lepoa. Eilen sain myös työnjohtajan kanssa sovittua mun lomista, 3-4 viikkoa niin pääsen vihdoin lomailemaan :dance:

Missä Kride ja Kriden Strömsö-dreamworld?!

Sehän uhkasi menevänsä tänään myöhemmin töihin ja tekevänsä lyhyemmän päivän. Se on saatanan kova jätkä.

Jos nuo pakkiksen groupit olisi aktiivisemmassa käytössä, perustaisin Krideläiselle oman fanclubin.

33295091_middle_finger_answer_2_xlarge.webp

Olen tosiaan perjantaisin töissä yleensä vain 9-15. Turhaan ikävöitte, olen kunnossa ;)

Huomenta Suomi. Olipas mukava palata töihin loman jälkeen (oikeesti). :)
Eilen oli niin turha päivä, kun olin jo kotiutunut Shanghaista, eikä käytännössä ollu mitään tekemistä, kun vasta tänään jatku työt. Huominenkin töitä, niin ei tarvi miettiä miten viikonlopun viettää :D

Minä poika roiskin lammikossa loiskin, mutta en taho tulla poiskin. Lähden merelle seikkailuun.

Sitä ennen ohjelmassa:
- aamupala joka koostuu rahka-ananas-combosta ja mysli+maito-combosta
- kahvia, oikeeta, ei autobaaria
- aamusali
- rendezvous at tsadi ja jotain ruokaa (vl, g)

Allekirjoittaa:

gw-keskinenlakkijooFkSkB.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekis mieli mennä nukkumaan.

Mä menin 21:30 ja nukuin sikeästi aina klo 0710 saakka. Taas tuntui kuin olis herätyskello soinu keskellä yötä niin pahasti jäi makoisat unet kesken.

e. Ja Jussi on miehistyny. Ei ole enää semmonen ärstyttävä kaupunkilaiskloppi niin ku jyrkin aikaan.

Mä menin 21:30 ja nukuin sikeästi aina klo 0710 saakka. Taas tuntui kuin olis herätyskello soinu keskellä yötä niin pahasti jäi makoisat unet kesken.

Miten sää oikein saat noin aikasin unen? Jos mä menisin sänkyyn tuohon aikaan niin pyörisin varmasti puolille yöhön ennenku nukahtaisin. Sit taas jos (ja yleensä menen) puol kahentoista-kahentoista aikaan sänkyyn niin uni tulee alta 2min.

Töissä on näillä näkymin edessä suosikkivideopelini Outlook. Kymmenkunta uutta sähköpostia aamun aikana välillä 7-10.

Voisin oikeastaan kuvata modernin Suomi-Strömsön. Ennen töihin lähtöä tehdään suuri päätös kauluspaidan väristä. Sitten töissä selitän kuinka taas rakennetaan euroiltaa 9-numeroista projektia ja kuinka hienoa se on ja kuinka se vaikuttaa monen elämään. Sen jälkeen töissä istun sähköpostin ääressä kertomassa kameralle kuinka nyt pitää muotoilla asia projektiorganisaatiolle nätisti, vaikka vituttaa jäätävästi, kun simppelit asiat menevät vaikeiksi. Sitten puolet päivästä nukun palaverissa puheenjohtajavastuussa

:D

^^Helposti. Siinävaihees ku oon saanu päivän askareet hoidettua eli noin klo 1900-2000 ja istahdan sohvalle isee yleensä semmonen väsymys että voisin mennä vaikka heti nukkumaan. Kai se on tämä hektinen bisnismiehen arki ku niin ramasee.

Mä en valvo ikinä yksin kotona yli yhteentoista. Tai kyllä mä joskus mutta sitä tapahtuu korkeintaan kerran vuodes. Yleensä jos en illalla lähde mihinkään(kapakkaan) menen arkena ja viikoilloppuna kympiltä viimestään nukkumaan.

Back
Ylös Bottom