Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi vaikka vetästä pari avaria ympäri korvia, henki pihisee vielä..

Arvatkaas paljonko eläkerahastosta löytyy?

Liitteet

• uploadfromtaptalk1390929157399.webp
    uploadfromtaptalk1390929157399.webp
    83,1 KB · Katsottu: 392
Jännittävä päivä, kun on ehditty jo käymään päivystyksessä ja murtauduin omaan autoonikin. Luulen, että kohta saan runtua levytangolta.

Selailee tuolta kuvaosiolta paikkakunnan punttimimmien kuvat niin helpottuu valinta.

Kehitysmaassa joo kaikkeen mitä tulee asumiseen. :)
Aijai, pari tuntia laatuaikaa yksin kotona vielä.

Jep. Taalla on viela tarkastajia. Ja onneksi on, koska ei hirveasti nappaisi maksella tv-lupaa veron muodossa kun en sellaista edes tarvitse.

No niin tietysti, pitihän se arvata. Oman kylän pojat ei kelpaa, mutta heti kun ulko_maalaiset vähän osottaa huomiota niin ollaan jalat levällään...

No ei naa brititkaan nyt mitaan joka naisen unelmia aina ole :P

Kavipa hyva tuuri. Paivalla satoi, joten odotin pari tuntia etta sade loppui ennen kuin lahdin kavelemaan salille. Tulin kotiin noin tunti sitten ja asken alkoi taas sataa. Kerrankin nain pain, yleensa kaatosade iskee siina kohtaa kun astun ovesta ulos...

Mutta joo. Aina ku mä oon käyny brittein saarilla, niin sielä on paistanu aurinko koko ajan. Kaikkina kolmena päivänä mitä mä siellä vietin, olis ollu kyllä ihan sama vaikka olis satanukin. Sen verran tuli sitä kulttuuria harrastettua.

Mutta joo. Aina ku mä oon käyny brittein saarilla, niin sielä on paistanu aurinko koko ajan. Kaikkina kolmena päivänä mitä mä siellä vietin, olis ollu kyllä ihan sama vaikka olis satanukin. Sen verran tuli sitä kulttuuria harrastettua.

Tana talvena on ollut ihan ok kelit, ei ole kovin paljoa satanut. Eika mua normaalisti pieni sadekaan kauheasti haittaa mutta hukkasin sateenvarjon toissapaivana enka ole muistanut ostaa uutta...

Minkälaista hommaa ja mihin päin?

Tuonne pohjoseen yhteen laskettelukeskukseen "Vapaa-ajan toiminnan ohjaajaksi" eli suomeksi opettamaan laskettelua/lautailua. Sinällään hauskaa kun huvikseen laitoin sen hakemuksen sinne vaikka ennen sunnuntaita edellinen lautailu kerta oli vuonna 2012 :D

Tuonne pohjoseen yhteen laskettelukeskukseen "Vapaa-ajan toiminnan ohjaajaksi" eli suomeksi opettamaan laskettelua/lautailua. Sinällään hauskaa kun huvikseen laitoin sen hakemuksen sinne vaikka ennen sunnuntaita edellinen lautailu kerta oli vuonna 2012 :D

Kuulostaa rennolta ja mukavalta puuhalta :D

Mukavaha se ois hyvän näkösille muijille opettaa laskettelua. Sitte olisi tietysti niitä 4-6 vuotiaita joitten kanssa varmaan palaisi hermot totaalisesti :D

Huomenta.

Näyttää pahasti siltä, että on tulossa kiireinen loppuviikko. No antaa tulla vaan, sillä minähän sen kestän. Ja vaikken kestäisikään niin sama se. Perkele.

Mahti asenne! Mulla on tänään töitä 8-14 ja 16-20, huomenna sitten 8-13 ja 16-22. Perjantaina on vapaa eli silloin pääsee ihan rauhassa painimaan ihan ihmisten aikoihin eikä tartte ryntäillä päättömästi ympäriinsä. Jei.

Mahti asenne! Mulla on tänään töitä 8-14 ja 16-20, huomenna sitten 8-13 ja 16-22. Perjantaina on vapaa eli silloin pääsee ihan rauhassa painimaan ihan ihmisten aikoihin eikä tartte ryntäillä päättömästi ympäriinsä. Jei.

Erittäin hienoa, kun jääkuningatar alkaa sulaa :dance:

Back
Ylös Bottom