Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni Alyssa vaikuttaa ulkomailla, siellä saattaa vielä vakansseja ollakin..
Joku voisi vaikka vetästä pari avaria ympäri korvia, henki pihisee vielä..

Tulipa työtarjous tuolta useamman sadan kilometrin päästä ja hankala paikka lähteäkö niin kauaksi asumaan.
Kehitysmaassa joo kaikkeen mitä tulee asumiseen.
Aijai, pari tuntia laatuaikaa yksin kotona vielä.
No niin tietysti, pitihän se arvata. Oman kylän pojat ei kelpaa, mutta heti kun ulko_maalaiset vähän osottaa huomiota niin ollaan jalat levällään...
No ei naa brititkaan nyt mitaan joka naisen unelmia aina ole :P
Kavipa hyva tuuri. Kerrankin nain, yleensa iskee siina kohtaa kun astun ovesta ulos...
Mutta joo. Aina ku mä oon käyny brittein saarilla, niin sielä on paistanu aurinko koko ajan. Kaikkina kolmena päivänä mitä mä siellä vietin, olis ollu kyllä ihan sama vaikka olis satanukin. Sen verran tuli sitä kulttuuria harrastettua.
Minkälaista hommaa ja mihin päin?
Tuonne pohjoseen yhteen laskettelukeskukseen "Vapaa-ajan toiminnan ohjaajaksi" eli suomeksi opettamaan laskettelua/lautailua. Sinällään hauskaa kun huvikseen laitoin sen hakemuksen sinne vaikka ennen sunnuntaita edellinen lautailu kerta oli vuonna 2012 :D
Mahti asenne! Mulla on tänään töitä 8-14 ja 16-20, huomenna sitten 8-13 ja 16-22. Perjantaina on vapaa eli silloin pääsee ihan rauhassa painimaan ihan ihmisten aikoihin eikä tartte ryntäillä päättömästi ympäriinsä. Jei.