Kuulin juuri oppilaita, että Fresita maistuu kännissä hyvältä, mutta selvinpäin aivan kauhealta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä valvo sen nuoren rakkaasi kanssa kaikkia öitä.
Emt. Mut on tasan yks kinkkimies nähny vahingossa alasti ja pelästy nii perkeleesti, että törmäs seinää :D
Hahaha :lol2:
Olette ilmeisesti kulttuuri-ihmisiä?
Olette ilmeisesti kulttuuri-ihmisiä?
Tästä tuli mieleen, että minä aion tänään olla kultturelli ja menen katsomaan musikaalia.
Se on jalo harrastus. Katoin muuten netistä, että tänään ja huomenna ja sunnuntainaki on kaikki näytökset loppuunmyytyjä.
Emt. Mut on tasan yks kinkkimies nähny vahingossa alasti ja pelästy nii perkeleesti, että törmäs seinää :D
Hahaha :lol2:
Kävin äsken hammaslääkärissä. 28-vuotiaaksi asti piti ehtiä ennenkuin kukaan tohti kertoa, että mulla on vielä yksi maitohammas..
Kävin äsken hammaslääkärissä. 28-vuotiaaksi asti piti ehtiä ennenkuin kukaan tohti kertoa, että mulla on vielä yksi maitohammas.
Tosi babyface (tai noh, head...)siisMulla on myös, tosin olin varmaan vasta 26 kun tämä mulle paljastettiin.

Nyt jäi kaivelemaan oliko kinkkimies alasti vai sinä alasti. Ja ootko maassa maan tavalla? (If you know what I mean;))
:vau:
Mä muuten tein muutamie viikkoja sitten havainnon paikallisessa kiinalaisessa ravintolassa, että henkilökunta söi haarukalla ja veittellä! Eivät käyttäny tikkuja. Vai puikkoja, kumpia ne on.
No vähemmästäki miehet juoksee seinään pahki.