Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunnon blenderi niin kyllä siitä elementistäki saa juoman tehtyä.

Tajusin etten oo ikinä likettäny ketään. Kuka haluu olla eka?

yamaha-r1-sbk-2009-sexy-model-babe-girl-2.webp

No on ruma naama ämmällä. Hui olkoo!! Puo näyttää olevan kunnossa onneks.

Mutta ah mikä mopo, saa muistelemaan kaiholla ex-rykköstä. Mittari pysähty 299, mut persdynolla mitaten kiihtyi vaa. Suljetulla alueella tietysti. Oli se peli, vieläkin aiheuttaa väristyksiä

^^Mun mielestä ämmän naama ei ole huomiotaherättävän ruma. Antaisin.

Ehkä se on vaan vähemmän (eli helvetisti vähemmän) edustava kuva kauniista naisesta. Tää offtopic ketju on opettanu, että kauniista ja komeista ihmisista voi elämäntilanteesta riippuen saada vähemmän edustavia kuvia. Johtuen toki suurimmalta osin valotuksesta ja kameran pienestä pikselimäärästä.

:vesa:

Tuo on kyllä totta, tässäkin kuvassa esim Vesa Keskinen näyttää elämäntilanteestaan ja kameran vähäisestä pikselimäärästä johtuen vähän poissaolevalta.

vesa_juttu040211STL_503_vi.webp

Minä ainakin saan aina otettua vähemmän edustavia kuvia. Oikein ärsyttää kun pitäis olla profiilikuva joka paikassa.

Nyt on semmonen tilanne että tarvitsen ravintoa. Mureketta! Lisukkeena bataattia ja punajuurta. Ja mustikkarahkaa jälkiruuaksi. Ei yhtään konjakkia.

- - - Updated - - -

Täysin selvinpäin siis tämäkin päivä.

Nykypäivän hysteriaa, pienikin ele voidaan tulkita väärin. Se menis nyt tällä hetkellä työpaikka-ahdistelun puolelle.

^Mutta ei homolla tavalla.

:vesahymiö:

9ac27afbdfdec7ca5e517a50dfca3053.webp

- - - Updated - - -

Titta, eventa, titta!

nimetön.webp

Yääk tilastotiede satuttaa, olen tiedostamattani ollut himopeukuttaja.. Nostan rimaa.
Tuskallista statistiikkaa tuli myös treeniosion ketjuista. Kaikissa jotain tyyliin"Sinulla on 12 viestiä tässä ketjussa, viimeisin 4.3.2009" :D

Back
Ylös Bottom