Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, Helsingin keskustaan on ihan turha lähteä sombailemaan. Etsittiin Helsingin keskustasta eräänä tiistai-iltana parkkipaikkaa, kun piti käydä pari olutta juomassa, niin siihen upposi 20-25min, ja löysimme paikan noin 10min kävelyn päästä alkuperäisestä olutpaikasta. Ei ollut kovinkaan tehokasta ajankäyttöä. Kuitenkin Vantaa, Espoo ja osa Helsingin alueista olisi selvästi mukavempia autolla.

Rautatieaseman ja Musiikkitalon kulmilla on kaksi parkkihallia, kyllä sieltä aina tilaa löytyy.

Kaikkea sitä taas pakkikselta oppii. Mulla on kaikki verhot jo kiinni, niin olisi muuten tullut aamulla yllätyksenä.

Jep. Kaikkea sitä oppii, kun ei omista verhoja.

Huomaa kyllä hyvin miten paljon paremmin katuvalotkin valaisee, kun tuo lumen määrä lisääntyy. Toivottavasti loppuviikon sateet tulevat lumena ennen kuin pakkaset alkavat.

Vittu oon huolissani. Mustaa paskaa. Toivottavasti johtuu vain jostain värjäytymisestä, eikä ole esim mitään suolen/vatsansisäistä verenvuotoa. Voi paska. Huomenna painuttava tutkittavaks jos tuo jatkuu.

Saat huomenna mukavan patukan perseesees =) jossa pikku kamera päässä :P rules

Paskapäivitys kaikille tilannettani seuraaville. Kävin äsken väkisin vääntämässä yhden pikku nöllin ja kyseinen tuotos oli ruskeaa! Olo helpotti hieman, huomenna näen lopullisen kohtaloni käydessäni aamupaskalla. Patukkaa en perseeseeni halua, joten siksi näin kovasti jännittää. Ja voihan sisäiseen vuotoon vissiin kai kuollakin...

kolmannen kerran jälkee jo alkaa tykkää siintä patukasta :D menee ku ammattimiehellä ;D

- - - Updated - - -

Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen, ikimuistoinen ja muistaa hautaan saakka :D

Hitto soikoon, piti lukea tämä ainakin viidesti, ennen kuin meni jakeluun. Ensimmäisellä kerralla luin jotain tämän tyylistä:

Luonnollisesti luin vielä pari kertaa uudestaan. Sitten tajusin mitä siinä oikeasti luki, mutta vaati vielä pari kertaa ennen kuin älysin, että mistä se kurkku oli siis tullut kipeäksi. Siis lajitreenit! Joo! Got it.

Hahahaha :D Juu lajitreenit... melkein iski muuten paniikki kun kädet oli jumissa, ääntä ei enää lähtenyt ja kaveri ei tajunnu mun jalkataputusta. Pystyin sit päästämään sellaisen paniikinomaisen korinan :D

Hahahaha :D Juu lajitreenit... melkein iski muuten paniikki kun kädet oli jumissa, ääntä ei enää lähtenyt ja kaveri ei tajunnu mun jalkataputusta. Pystyin sit päästämään sellaisen paniikinomaisen korinan :D

Noo jos sitä ny nukahtaa hetkeks ni ei se niin vaarallista. :D

Tuo Sleepy hallows oli iha jees ohjelma ekan jakson perusteella. Päätön Kuolema tulee kaupunkii ja yrittää listiä ihmisiä rynnäkkökiväärillä :D

Huomenta. Googletin mikä ihmeen kipu minulla tuntuu parissa kohtaa kroppaa. Lihaskipu. Ei ollut kuolemanvakavaa.

Eiliseen joukkoliikennerumbaan palatakseni: tänään menee 1-1,5h matkaan, joka taittuisi autolla noin 20-30min ajassa. Yhtä riemua ja rallatusta :dance:

Eiliseen joukkoliikennerumbaan palatakseni: tänään menee 1-1,5h matkaan, joka taittuisi autolla noin 20-30min ajassa. Yhtä riemua ja rallatusta :dance:

Joo ja sen pitäisi muka olla joku vaihtoehto omalla autolla ajamiselle. Kyllä itse kulkisin mieluusti työmatkat julkisilla, mutta eipä houkuta tällä hetkellä kun päivässä työmatkoihin kulutettu aika muuttuisi vajaasta tunnista reiluun kahteen tuntiin.

Ja jos joutuu joka tapauksessa autoa pitämään kaupassa käyntejä yms. varten, ei siitä synny säästöäkään kuin muutama kymppi kuussa. Itse kun ajan vanhoilla luotettavilla romuilla, joissa on halvat vakuutukset ja huoltokulut. Parempi siis ajaa vaan kaikki matkat omalla autolla.

Huomenta vaan. Taas sinne töihin.
total-recall.jpg

Kuvastaa kyllä minunkin aamua hyvin.. :D

Back
Ylös Bottom