Huomenta! Onko täällä kilttejä lapsia?
Eventa ainaki haluaa piiskaa. Mutta en tiiä haluaako sulta vai yheltä toiselta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta! Onko täällä kilttejä lapsia?
Minä oon lapsi
Saat tikkarin. Kärsitkö rangaistuksesi kuin mies?
Todella hyvän Vesan löysit tähän alkuviikkoon. Tuo on :vesanmetsästysilmehymiö:
Kyllä! En edes pessyt niitä loppiaisena.
Eventa ainaki haluaa piiskaa. Mutta en tiiä haluaako sulta vai yheltä toiselta.
Vitun kahvittelijat. Ilman säännöllistä kahvia menty tähän asti ja selvitty. Joskus tulee juotua, kerran 1-3 viikkoon.
Ite en juo säännöllisesti, paitsi toki töissä aamusin.Kyllä sääkin töissä varmaan opit juomaan sitäIte en juo säännöllisesti, paitsi toki töissä aamusin.
Yhden kesän vedin töissä 6-8 kuppia päivässä koska se oli hyvänmakuista, tuota ennen ei mennyt kuin sillointällöin 1 kuppi, ja viimeisen työpäivän jälkeen lopetin laakista, ei vaikuta itteen millään tavalla :D
Yhden kesän vedin töissä 6-8 kuppia päivässä koska se oli hyvänmakuista, tuota ennen ei mennyt kuin sillointällöin 1 kuppi, ja viimeisen työpäivän jälkeen lopetin laakista, ei vaikuta itteen millään tavalla :D
Aikanaan kesätöissä tuli kans hörsittyä kahvia, vaan sen jälkeen tullu melkolailla lopeteltua moinen. Alko ärsyttämään se pääkipu, jos ei tullut juotua kahvia tarpeeksi. Taktinen siirtyminen "homoveteen".
Tällä hetkellä töissä on tarjolla kaiken maailma mokkalatteja sun muuta automaattihifikuraa sen "kuraveden" lisäksi. Tyydyn kaakaohon tai hiilihappoveteen.
Tänään on hyvä päivä tai ainakin toistaiseksi..
Juon väkisin kupun kahvia kun mummu ei suostu joka kerta keittään teetä. Mutta olen kyllä tyytyväinen ettei ole mitää kahviaddiktiota, vituttais kun tuntuu että puolet kahvinjuojista jatkuvasti valittaa kaikkien muiden paikkojen kahveista miten paskaa ne on. Ei tartte siis ikinä juodaa pahaa kahvia kun ei juo ollenkaan.
esim: mä en todellakaan herää ennen kuin saan kahvia ja jos kahvin nauttimisessa on taukoa vaikka 8h niin 99% varmuudella mulla on helvetillinen päänsärky.