Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epätasa-arvoa! Ilmoitan kuluttaja-asiamiehelle!

E: Ja Weak runkkaa kakkalla ollessaan. Kuulemma.

Tarve ai katso aikaa eikä paikkaa.

En tiiä tuosta raippahommasta, taitaa saada enemmän rahalle vastinetta kun tilaan ajan viisaudenhampaan poistoon.

Ei mitään nätimpää hommaa olis tarjolla?

Oma uni oli alkuun tosi kiva, olin treffeillä jotka sujui mukavasti ja tuntui että tästä voisi jotain mukavaa syntyäkin. Sitten siinä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita ja kaikki meni päin persettä, joten lopulta vedin kauheat kännit ja horjuin ympäriinsä yrittäen etsiä omaa huonettani (taidettiin olla hotellissa tms). Juu-u.

Tänään onkin sitten ankara valinta edessä. Uudenvuodenaatto vanhempien ja naapurin setien ja tätien kanssa TAI sitten veljen ja emäntänsä luo, missä ainakin ois äärimmäisen hyvää safkaa ja vähän nuorempaa sakkiakin. Meinaa vaan tuo ihmisviha pukata päälle taas ja ahistaa kaikki seuralliset, sosiaaliset tilanteet. Jään koiran kanssa peiton alle mököttämään...

Tänään onkin sitten ankara valinta edessä. Uudenvuodenaatto vanhempien ja naapurin setien ja tätien kanssa TAI sitten veljen ja emäntänsä luo, missä ainakin ois äärimmäisen hyvää safkaa ja vähän nuorempaa sakkiakin. Meinaa vaan tuo ihmisviha pukata päälle taas ja ahistaa kaikki seuralliset, sosiaaliset tilanteet. Jään koiran kanssa peiton alle mököttämään...

Mulla vähän samat fiilikset. On se kiva nähdä kaveria pitkästä aikaa juhlimisen merkeissä, mutta kun se juhliminen ei niiden muiden tuntemattomien seurassa niin kiinnosta.

Mä jään.

- - - Updated - - -

Mä näin unta, että vauhtiajot ja provinssi oli samaan aikaan ja olin menossa vauhtiajoille. Sitten hoksasin, että vauhtiajot onki vain yksipäiväiset joten meninkin provinssiin missä ei esiintyny ensimmäistäkään tunettua bähdiä. Oli hämmentävä uni se, ku oikeesti provinssi muuttuu kakspäiväseksi ja vauhtiajelut kolmipäiväseksi.

Mä jään.

- - - Updated - - -

Mä näin unta, että vauhtiajot ja provinssi oli samaan aikaan ja olin menossa vauhtiajoille. Sitten hoksasin, että vauhtiajot onki vain yksipäiväiset joten meninkin provinssiin missä ei esiintyny ensimmäistäkään tunettua bähdiä. Oli hämmentävä uni se. ku oikeesti provinssi muuttuu kakspäiväseksi ja vauhtiajelut kolmipäiväseksi.

Höhö, mää tuun kidnappaamaan sut mun mukaan niin en oo yksin tuntemattomien kans hiljaa.

Nyt varmaan petiteltä tulis hyvää syväanalyysiä sun unesta.

Oma uni oli alkuun tosi kiva, olin treffeillä jotka sujui mukavasti ja tuntui että tästä voisi jotain mukavaa syntyäkin. Sitten siinä tapahtui aivan käsittämättömiä asioita ja kaikki meni päin persettä, joten lopulta vedin kauheat kännit ja horjuin ympäriinsä yrittäen etsiä omaa huonettani (taidettiin olla hotellissa tms). Juu-u

Just ihan tyypilliset treffit.

Ei käy! Huomenna pitää olla pirteänä kuin peipponen ennen puoltapäivää valmiina kuulemaan tasavallan presidentin sanaa. Ja se vaatii minimissään 12-13tunnin maittavat yöunet.

Back
Ylös Bottom