Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi tulisko pojat oikeesti torille?! :D Ei mutta niinhän siinä sitten kävi, että mitalit piti pokata. Mahotonta touhua. Äkkiä nukkumaan jos tää olikin vaan unta.

Ai niin, ne jäyhät pohjalaiset isit joilta ei kiitosta heru. Sain viimeisen ammuttua niin isä tuli erän päätteeksi tippa linssissä halaamaan. :haart:

Onnittelut Kairalle! :)

Oivoi, se olisi sitten maanantai taas. Saako mennä takaisin nukkumaan? Polvia särkee, ehkä ne jaksaa tätä toimistotyötä vielä pari viikkoa, sitten voikin rasittaa niitä koulun penkeillä. Sain vihdoin ilmoitettua itteni kursseille ja jopa opinnäytetyöseminaariin.

Mä en taas käsitä ajassa sitä, kun jokainen työpäivä kuluu niin hitaasti, varsinkin viimeiset tunnit. Mut nyt taas kun miettii niin nopeesti tääkin kesä meni.

Mä en taas käsitä ajassa sitä, kun jokainen työpäivä kuluu niin hitaasti, varsinkin viimeiset tunnit. Mut nyt taas kun miettii niin nopeesti tääkin kesä meni.
Samaa mietin aina itsekkin. :D Ajankuluminen on aina vakio.
Huonoista päivistä kun selviää kunnialla niin jälkeenpäin tulee aina voittajafiilis! :)

Hyvä Kairaaa!

Tunnen oloni taas hetkeksi (työttömyydestä huolimatta) leppoisaksi, sain meinaan idean mennä aamusalille. Ja sitten illalla iltasalille. Nyt iloa irti ennen ku joku pakottaa töihin. Tuo kisahypetys taitaa huokua tänne asti, aijjettä mä odotan Lahtea.

Mitä helvettiä Wilhelm, sulla luki vähäaika sitten aamukuselle menemisestä jotain?! :D
:D

Ei pidä paikkaansa. Näit unta.

Penkki kulki! Jumalauta. Ja dippi myös, samoin homopenkki. Ens viikolla otetaan siis takapakkia, niin se aina menee. Noin viiden viikon välein tulee aina penkkiin merkittävää kehitystä, muuten junnataan aina lähes samoissa. Onpahan rinta pumpissa, sehän se on bodarille tärkeetä.

Huh huh, nukuinpa sikeästi. Vähän keskenhän noi unet jäi, muttei nyt takerruta siihen.
Unessa mun purentakiskoni löytyi jonkun viraston löytötavaroista, mä leikkasin nahasta naamioita ja poltin ripset ja etuhiuksia kun sytkäri jostain syystä leimahti. Kiva oli yö.

Oivoi, se olisi sitten maanantai taas. Saako mennä takaisin nukkumaan? Polvia särkee, ehkä ne jaksaa tätä toimistotyötä vielä pari viikkoa, sitten voikin rasittaa niitä koulun penkeillä. Sain vihdoin ilmoitettua itteni kursseille ja jopa opinnäytetyöseminaariin.

Jee, maanantai :dance: Rankat viikonloput pistää arvostamaan arkea.

Onnea Kaira! :)
Onnittelut Kairalle! :)
Hyvä Kairaaa!

Kiiitooooosh! Nyt on kyl nukuttu pitkään. Kävin kasin aikaan aamupalalla ku heräsin mun uuden treenikaverin viestiin. Sit takas nukkuun, huomenna jatkan posauttelua. Illalla vois kyl käydä tuol "fitnesshuoneessa" hikoilemassa ton mun 11-vuotiaan "valmentajan" kanssa. Se aamuinen viestiki oli luokkaa "when daddy and i get back you wanna go to the fitness room?" :D

Back
Ylös Bottom