Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä pakko se on erityisen myöhään nukkua, jää päivän parhaat tunnit näkemättä. Lomalla pitää nukkua tarpeeksi monta tuntia vuorokaudesta, ei niiden ole pakko olla kaikki ne tunnit jolloin paistaa aurinko.

T: kääpä

Saan tuosta myöhään nukkumisesta jollain kierolla tavalla mielihyvää, kun duuniin joutuu heräämään klo 0400.
Tosin taisin tuossa yks päivä nukkua jopa päiväunet, mikä on sangen poikkeuksellista.

e: Päivän drinkkivinkki, jarrunestettä ja kloriittia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä herään työpäivinä 5.30. Mutta riippuuhan se toki siitä että monelta menee nukkumaan, siis se lomalla herääminen. Mä oon kiukkuinen jos menee kauppahommat jne. yli puolen päivän.

Ensimmäinen aamukahvi Suomen kämpillä yhteentoista kuukauteen. Aika epätodellinen fiilis, enkä millään uskoisi, että olen asunut joskus samassa kämpässä sen neljä vuotta.

Sehän siinä onkin kun koko pitkän talven venailee lomaa, että voi nukkua pitkään. Aina ollu todella myöhään nukkuvaa tyyppiä ja ysikin on musta aika hc-kamaa vapaaehtoselle heräämiselle. Eilen körmähdin tosiaan kympiltä ja se on kyllä aika mummotouhua. Noo parin kuun päästä täytänki pyöreitä ni eiköhän nää oo vaan niitä merkkejä..

Mums, tuli haettua nyt niitä mansikoita ja nyt pakkanen pullistelee. Vielä kun niitä mustikoita ja talon puskasta punaviinimarjoja...

Perkele että menee vielä pitkään ennen kuin pääsee olutta juomaan. Huoh.. Ei auta - yhteiskunta tarvii nyt Ephen panostusta vielä tovin.

Nonni se on taas viikonloppu edessä!

Lappeenrannan yöt rantautuvat tänne ja on tiedossa erittäin jännät päivät. En sitten tiedä onko ''mukavaa'' vai mukavaa asua tässä keskustassa, kun tuo tapahtuma järjestetään ihan tossa naapurissa (100m)

Houkutus on kova lähteä vähän radalle, mutta katsellaas.. Josko lähtisi vaikka mökille karkuun :D

Hah, kohtalontoveri :D Tästä on torille myös se ~100m. Mistä tulikin mieleen, että niitä muikkuja piti hakea!

Minä olen henkisesti allerginen raaoille muikuille. Neulamuikut, voissa paistetut, on edelleen suurta herkkua, mutta pelkästään jo tuoreiden muikkujen tuoksu vie niin lujaa takaisin lihatiskille, että melkein päähän sattuu.

Millonkahan minä saisin nukkua katkeamattomat ja hyvät yöunet? Nyt en äkkiä muista millon ois moisesta luksuksesta nauttinu. Ei tarttis olla mitkään 10h megaunetkaan. Ihan riittäis jos edes 6h sais nukkua ilman heräämisiä. En tästä nuorru ja kohta kompuroin näihin silmäpusseihin :(

Mitähän mulla olis ohjelmas? Oon jo heränny kannelta ja ny heräsin päikkärit nummer två hytistä.

image.webp

Emmä ny laivalla rupee! Amatöörejä täysi koko paikka. Ehkä huomenna sitte ku on kotona.

ÄrrinMurriN!!! Olin työpäivän jälkeen menossa jo kuola poskella ostamaan muiQja, just kun pääsin torille ni kalakauppias löi kimpsujaan autoon ja lähti pois. Perkele. Huomenna uusi yritys.

Countteri, vitosen oli muikkukilo, kympin oli perattuna. Lähikaupassa oli 13e.

Oluet on jäähtymässä, taidanpa kohta laittaa pannun kuumaksi. SLURPS!

Näytti olevan ihan kunnon lava torilla, ajattelin että ne vetää jonkun telttafestarin.

Tulipas lyhyt työpäivä, alle 6 tuntia. Noh ei se mitään kun kuitenkin tää kahen viikon setti meni yli 90 tuntiin, jääpähän nyt ainakin aikaa viettää perjantaita. Toisin ku viime viikolla.

Back
Ylös Bottom