Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli virhe selata facebookia, ekana törmäsin johki hampurilais ateria kuvaan, sen jälkeen joku lihapiirakka kuva tms.. ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä jonkun ottama kuva vohveilesta jäätelön ja mansikoiden kera.

Tää ei oo yhtää kivaa, nyt mulla valuu kuola kun jääkaapista löytyy tyyliin jotain yogurttia ajattelin viime yönäkin ajattelin vaan jotain ruokaa ja pyörin nälissäni sängyssä. (on mullaki murheet :D )

Eikai muikuista nyt mitään ruotoja poisteta :D

Perus settiä vaan. Päät veks, jauhotus ja pannulla voissa :kuola:

No älä nyt, valitin pienenä isälleni, että en voi syödä muikkuja kun niissä on ruodot. Isä tokaisi että no miksi sä tollo syöt ne ruodot, etkö voi ottaa niitä pois. Aivan:D Mut olin ehkä 6 v, ei voi kaikkea keksiä ite.

Mä oon ihmeellinen sihtikurkku ruotojen suhteen. Huoletta nielen isotkin tabletit ilman vettä, mutta pienikin ruoto niin tää meinaa suunnilleen tukehtua. Kai se on seurausta siitä, että kalastajasuvussa on pienestä asti varoteltu ruodoista, joten oon sit ottanu varottelut vähän turhankin tosissani. Muikut on hyviä, mutta tän mun vimmasuuden takia tosi ärsyttäviä syötäviä.

Rupesin tässä nyt miettimään kun muikuista kerran puhutte, että en oo varmaan eläissäni syönyt muikun muikkua :o

Onnistuin heräämään jo nyt, ei siinä muuten mut nukahdin joskus kahdelta.

En oo tainnu itsekään koskaan muikkuja maiskutella. Kalaruuat on ruotojen takia ihan perseestä, vaikka muuten maittavia oliskin. Sama kun kaikki muukin hankalasti syötävä.

Enää 22 tuntia työtä tällä viikolla. Örgh

No ihme homma, että tekee mieli muikkuja nyssitte! Noita marjoja pitäis kyllä varastoida pakkaseen ja ei millään meinaa saada aikaseks. Eiköhän mansikat oo jo mädäntyny pelloille ennenku meikäläinen niitä kerkee ostamaan.

Ja kuka herää lomalla kasilta?! Menin kympiltä nukkumaan ja täällä tätä nyt kökitään.

Kai sitä pitäs taas kaupungille suunnata, mutta välttelen terasseja tällä kertaa... Toisaalta... Keli on kyllä aika bueno... :rolleyes:

Jos ne rokotukset ( 3kpl :P ) ny kuiteski enste :D

jaahas, tänään olis edessä saunanrakennus. Sitä ennen pitäs viedä äiti kauppaan ja heittää se maalle. Mun pitäs vaan saada itteni hereille, ei tahdo lähteä päivä millään käyntiin.

Ilmeisesti tarvii käydä ostamass muikkuja, kun rupes tekee mieli... pari kiloa mansikoita kans!

Toisaalta... Keli on kyllä aika bueno... :rolleyes:

Nii o

image.webp

- - - Updated - - -

Toisaalta... Keli on kyllä aika bueno... :rolleyes:

Nii o

image.webp

Nonni se on taas viikonloppu edessä!

Lappeenrannan yöt rantautuvat tänne ja on tiedossa erittäin jännät päivät. En sitten tiedä onko ''mukavaa'' vai mukavaa asua tässä keskustassa, kun tuo tapahtuma järjestetään ihan tossa naapurissa (100m)

Houkutus on kova lähteä vähän radalle, mutta katsellaas.. Josko lähtisi vaikka mökille karkuun :D

Back
Ylös Bottom