Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä bongasin tänään ekat prätkät liikenteestä, sä oot jo myöhässä. Vai asukko sää josain pohjosemmasa?
Nythän on melkeen parhaat kelkkakelit, aurinkoa piisaa ja hanget kantaa.Jyväskylän korkeuksilla. Onhan noi isommat tiet jo sulat mutta kun ilman lämpötila on +3 niin ei se hirveesti houkuttele.
Ja tänään oli vielä ihan hyvät kelkkakelit.
Punkku+juoksulenkki = erinomainen yhdistelmä! En oo ikuna varmaan jaksanu hölkkiä noin pitkää matkaa yhtämittaa.Suklaa + juoksulenkki = huono yhdistelmä. Vedin navan täyteen pääsiäissuklaita, ja lähdin 2 tunnin päästä syömisestä lenkille, kun oli niin energinen olo. Puolessavälissä tuli niin paska olo, että meinasin yrjötä keskelle katua, mätöt eivät olleetkaan sulaneet vielä..

Mulla on ripuli. Perse aivan tulessa. Saatana!!
Mjoo. Tossa yks päivä yritettiin vähän kuvaillakin, mut se aurinko oli just sillon jossain pilven takana.
katso liitettä 97132

Kiitos tuosta Project X:n trailerin linkkaamisesta. Nyt muistan tuon katsoa. Kaveri tuota minulle suositteli, ja sanoi, että tulin kuulemma kovasti mieleen siitä. Mistä lie johtuu.
Etkai jatkanu vaan rankkaa iltaas kebabille ja parille oluselle? :D

Se on sitä aikaa ny.
Eikä siihen ajokauteen enää niin kauan ole, tarkistin sakkolapusta että viime vuonna olin liikkeellä 28.huhtikuuta.
Muutama viikko...
Paras aprillipila on vaihtaa facebookissa status "parisuhteessa" "sinkuksi" :D Kännykkä täynnä viestejä, miten jakselet samoin ku fb.