Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua kyllä kiinnostais toi kakspyöräisten kausikin kovasti, mutta siinä on yks isohko mutta: en tunne ketään joka veis mut kokeileen vauhdin hurmaa :(

Mä voin viedä, jos saan mopoa lainaan. Ja kyllähän mä saan kun tallista vaan valkkaan mieleisimmän Hondan. Tosin en taida enää mahtua ajovaatteisiin :lol2:

Ostin tuoretta ananasta. Se oli ihan järjettömän hyvää... kunnes rupes kieltä kihelmöimään. :itku: Vissiin kaupan ananakset on poimittu niin raakoina, ettei mun suu kestä... Millekään, kun en ole allerginen.

Paistettua lohta, wokkivihanneksia ja dippikermaviilikastiketta siihen. :kuola:

Piti itekki hakea tänään mättöä Kemin parhaasta ruokapaikasta, mutta unohdin.

Mie en vois vetää Rockythonia, yksi nainen ei voisi kantaa sitä eroottisen latauksen määrää, mitä nuori Rocky minussa synnyttäisi.

Neljä BJJ treeniä tälle viikolle, ja silti tekis mieli lisää. Koukuttavaa sanoisinko.

Huomenna reenoomaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klo 21.00 Nelosella Liisa Ihmemaassa. Burton ei ole pettänyt tälläkään kertaa. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom