Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks se sulla tallessa? Ja sellases muodossa et sen vielä tunnistaa ettei oo vaan mytty jotain mustaa mössöä josta sojottaa pari pitkää koipea?

Olen 98% varma että se on täällä vielä. En ole poistunut tästä huoneesta, eikä ikkunat tai ovi ole auki. En ehtinyt saada sitä kiinni, joten olen varma että se on täällä jossain :rolleyes:

Niin on. Itseasiassa talven yksi parhaimpia puolia on se, että kaikki kesän hyönteiset häviävät. Mutta eivät näköjään häviäkkään, ja tälläkin hetkellä yksi niistä on tässä huoneessa. Ei hyvä.

Mut mä valkkaisin mieluummin hyttysen ku hämähäkin. Mulla on ollu kans tänä talvena yks hämppy täällä ja se oli viel iso. Vähänkö tuli paniikki tappaa se ettei kerenny sängyn alle!!

Outo juttu et omas kämpäs ei sais olla ötökän ötökkää, mut luonnossa asia on sit ok et koko ajan pörisee ja rapisee jossain.

Mut mä valkkaisin mieluummin hyttysen ku hämähäkin. Mulla on ollu kans tänä talvena yks hämppy täällä ja se oli viel iso. Vähänkö tuli paniikki tappaa se ettei kerenny sängyn alle!!

Outo juttu et omas kämpäs ei sais olla ötökän ötökkää, mut luonnossa asia on sit ok et koko ajan pörisee ja rapisee jossain.

Itseasiassa alkuviikosta lyttäsin hämähäkin, jonka löysin katosta roikkumasta! Hirveä eläintarha mun luona, hyi. Ei muuten, mutta etoo pelkkä ajatus siitä että ne porukalla marssii suuhuni öisin. Ja niin, luonnossa niitä ei edes huomaa. Mutta jos kotona on yksi, niin siitä on luonnollisesti hankkiuduttava heti eroon :rolleyes:

itseasiassa alkuviikosta lyttäsin hämähäkin, jonka löysin katosta roikkumasta! Hirveä eläintarha mun luona, hyi. Ei muuten, mutta etoo pelkkä ajatus siitä että ne porukalla marssii suuhuni öisin. Ja niin, luonnossa niitä ei edes huomaa. Mutta jos kotona on yksi, niin siitä on luonnollisesti hankkiuduttava heti eroon :rolleyes:

word!

Tästä verenvuodatuksesta onkin hyvä hypätä naisen kuukautiskiertoon ja mitä tänään olen oppinut: Naisilla tapahtuu enemmän polvivammoja ovulaation aikaan, koska nivelet ovat tuohon aikaan löysemmät nousseen progestronitason ja piikanneen estrogeenin vuoksi. Sick dude!

Itseasiassa alkuviikosta lyttäsin hämähäkin, jonka löysin katosta roikkumasta! Hirveä eläintarha mun luona, hyi. Ei muuten, mutta etoo pelkkä ajatus siitä että ne porukalla marssii suuhuni öisin. Ja niin, luonnossa niitä ei edes huomaa. Mutta jos kotona on yksi, niin siitä on luonnollisesti hankkiuduttava heti eroon :rolleyes:

Mutta oisippa jättäny sen hämyn, niin se ois saalistanu sen hyttysen. Hämy ois saanu syyä ja sinua ei ois pistetty.

Tästä verenvuodatuksesta onkin hyvä hypätä naisen kuukautiskiertoon ja mitä tänään olen oppinut: Naisilla tapahtuu enemmän polvivammoja ovulaation aikaan, koska nivelet ovat tuohon aikaan löysemmät nousseen progestronitason ja piikanneen estrogeenin vuoksi. Sick dude!

You amazed my mind! On se maailma vaan jännä paikka....

Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalle lähtemättä mihinkään humputtelemaan?
Makaa. Kylmä olut odottaa ja sauna lämpeää, huomen aamulla tarkoitus mennä salille penkkailemaan ja punnertelemaan joten ei tässä voi ryhtyä ryyppäämään/hömpöttämään.

Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalla lähtemättä mihinkään humputtelemaan? Vai olenko ainut?

En tee mitään, pitäis kai yrittää uudelleen tota A Tale of Two Sistersia, kun ei eilen pystyny :D Mut sitä ennen Suomen ääntä.

Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalla lähtemättä mihinkään humputtelemaan? Vai olenko ainut?

Sohvalla anoppilassa, sauna lämpiää ja olutta kylmässä.

Back
Ylös Bottom