Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl kai Heatseekerilla on puusauna?

Se oli pitkään harkinnassa, mutta päädyin kuitenkin sähköllä lämpiävään. Tosin mulla on mahdollisuus käydä saunomassa järven rannalla sijaitsevassa puusaunassa, ja samasta paikasta löytyy myös savusauna jos haluaa kokeilla ns A-luokan saunomista.

Tosin mä saunon kyllä aika harvoin:D

Mulla on puusauna, mutta en käytä. Olen säilyttänyt siellä takkapuita. Pitäskin laittaa joku kerta tulille ja kokeilla olikos se saunominen mun juttu vai ei :)

Se oli pitkään harkinnassa, mutta päädyin kuitenkin sähköllä lämpiävään. Tosin mulla on mahdollisuus käydä saunomassa järven rannalla sijaitsevassa puusaunassa, ja samasta paikasta löytyy myös savusauna jos haluaa kokeilla ns A-luokan saunomista.

Tosin mä saunon kyllä aika harvoin:D

Ei puusaunaa voittanutta ole. Täällä on ikikiuas, jos porukalle sanoo mitään, ja siitä tulee oikein loistavat löylyt. Miinuksina vain, että pitää ottaa tuhkat pois joka kerta ja tsydeemi lämpiää melkeimpä tunnin. Pysyy kyllä lämpimänäkin tosi kauan. Huomenna porukat menevät ostamaan tohon pihalle vielä saunamökkiä, jossa sitten on hyvä esim. kesäisin saunoa, koska talo ei lämpeä.

Arvostakaa saunaa jos teillä semmonen on, täällä betonilähiössä pienessä yksiössä ilman saunaa asuessa saunomismahdollisuutta alkais jo osata arvostaa :rolleyes:. Valintakysymyksiä, tiedän...

Luulin tehneeni eilen ihan paskan selkäreenin mutta kappas ku onkin tänään vähä olevinaan jäykkyyttä ilmassa. No, pääasia jos jotain meni perillekin :)

Meillä on kerran viikossa ilmanen naisten saunavuoro talon saunassa ja siel on kyl ihan hyvät löylyt. Plus on huippukivaa kun pääsee kerran viikossa saunaan.

Mulla tuli jossain vaiheessa aina huono olo saunassa niin oli pakko lopettaa käyminen. Liekö oli häikkää verenpaineissa tai jossain. Ei voinut kuvitellakaan että alkoholia +sauna, varma päänsärky.

Aika kuivattavahan toi yhdistelmä on keholle. Saunominen on jätte bra, mutta maksimissaan 60 astetta ja 10 minuuttia. :D Tänään reenattu pylly ja koivet pikatreenillä.

Mulla tuli jossain vaiheessa aina huono olo saunassa niin oli pakko lopettaa käyminen. Liekö oli häikkää verenpaineissa tai jossain. Ei voinut kuvitellakaan että alkoholia +sauna, varma päänsärky.

Sauna ilman alkoholia?

Nykyään on sauna ilman alkoholia kun käyn salin saunassa. Kun oma oli niin mikäs mukavampaa kuin ööli ja perjantaisauna..

Sauna on ainoita asioita, mitä kaipaan Suomesta. Oli se paljon kätevämpää ajaa vaikka vanhemmille saunomaan sunnuntaidarrassa, mutta nyt täällä lähin sauna on 10min junamatkan ja 30min kävelyn päässä, niin eipä sitä tule lähdettyä. Tuokin on vielä yleinen sauna, josta joutuu matkoineen päivineen pulittamaan melkein 20-30€/kerta.

Back
Ylös Bottom