En mä oikee käsitä taas mistää mitää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta ei taatusti pidä öisin hereillä?
En mä oikee käsitä taas mistää mitää.
Koitin toiselta foorumilta kysyä apua meiän eiliseen probleemaan... Tuskin saadaan koskaan vastausta :thumbs:

Joo, kallis ja vittuilee.
Mutta siinä vaiheessa kun sormus sormeen tulee niin ei varmana pidä oisin hereillä.
Sit se vasta alkaakin. Alku voi olla rauhaisaa, mutta sitten: lapsia!
Sit se vasta alkaakin. Alku voi olla rauhaisaa, mutta sitten: lapsia!
No hyvä. Mä nimittäin pääsin ensimmäistä kertaa nettiin justiin nyt kun sekin temppuili. Wifin jakaminen kuitenkin taas toiminu jotenkin mystisesti. wtf...![]()

En muuten tajua, miks lapsille pitää ostaa leluja joista lähtee ääntä. Pehmolelut on vielä jees, mutta nokkahuilu? Ei jumalauta.
En muuten tajua, miks lapsille pitää ostaa leluja joista lähtee ääntä. Pehmolelut on vielä jees, mutta nokkahuilu? Ei jumalauta.
Ihan siks et ne on kehittäviä, pehmolelun kehittävyys kun tuppaa aika pian sen vauvaiän jälkeen loppumaan.
Tietokone ja kasa koodikirjoja käteen.
Joo mä oon ihan sitä mieltä ettei liikaa leluja, oppiipahan käyttämään mielikuvitustaan ja tekemään käpylehmiä. Niitä on muuten semmosia hiljaisempiakin mölyleluja, just sellasia ravintolaystävällisiä jos päättää taaperon kanssa mennä Rossoon (pientä stereotypiaa).
Aattelin alkaa iltasaduks lukemaan tota mun DirectX 11 kirjaa heti kun se alkaa ääneen reagoimaan.
Jos se ei oo toimivaa 3d-moottoria koodannu jo 5 vuotiaana niin petyn isänä!
Ei hassumpi suunnitelma. Päivät muksu voikin harjoitella telinevoimistelua niin siitä tulee takuulla menestyjä.
Toki riippuu taaperon iästä milloin sen voi työntää sinne leikkipaikkaan...Ei sinne ravintolaan mitä leluja mun mielestä tarvii. Ei ainakaan kaverin lapsien kanssa oo tarvinnu. Siis kun omaa ei vielä ole tullut.
Rossot nyt on oma lukunsa. Niissähän sitäpaitsi taitaa olla leikkipaikatkin.
Ja lähtee muuten samantien 5 vuotiaana BJJ nappularyhmään nujuamaan. :whip: