Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt Jänkhä-Joonas kurkut silmille ja kauneusunille

Ei pysty, töihin pitää lähteä. Kurkut voi kyllä silti nakata silimille! Kiitos vinkistä. :)

Ei pysty, töihin pitää lähteä. Kurkut voi kyllä silti nakata silimille! Kiitos vinkistä. :)

Parempi kurkut silmillä kuin nakit silmillä. Pitäis varmaan itekki siivuttaa tuota kurkkua tohon naamalle. Tää näyttöpäätteen edessä "työskentely" on omiaan tehostamaan näitä mun jo ennestään niin komeita silmänympäryksiä. Silmäpussit kohta varmaan luokkaa Vesa Keskinen :D

img-1288391472577.webp

Haha. Meiltä löytyy myös samaa sarjaa oleva pieni puurolautanen :D

Mun aamu ei lähde käyntiin jos en saa kahvia joko BaaBaa:sta tai pöllömukista.

Mullaki oli joskus kyllä joku hauska muki mut ei taida olla enää :D No mullon sentää festarimuki eriksee: Nasu on kiertäny mun kaa pitkin Suomee ja aina palannu ehjänä takasi. Yks Himosreissu se jopa rakastu :D heh

Noo sinne päin tässä kuitenkin menossa niin mikäpä siinä samalla. Aikasemmin jääny harmittamaan kun ei oo koskaa tullu käytyä että mitäs jos siel oliki prhn jotain mielenkiintosta ni täytyy ny käydä kattelemas. Ja tänää varmaa vähemmän jengiäkin kun huomenna.

Tänään siä varma juu on hiljasinta ainaki tällee päivällä vielä. Mä en oo käyny mp-messuilla ku kerran... Mutta kyllä sieltä hirveet pärräkuumeet saa mukaansa :D

Joo niinhän sitä sanotaan, pitää kuulemma nukkua kun vielä pystyy.

Kaveri sano et siinä vaiheessa kun vaimo pamahtaa paksuks niin nuku 6kk putkeen. Se ei ole nukkunu kolmeen vuoteen kuulemma, elämä kolmen alle kolmevuotiaan kanssa kuulostaa siis todella houkuttelevalta :D

Kaveri sano et siinä vaiheessa kun vaimo pamahtaa paksuks niin nuku 6kk putkeen. Se ei ole nukkunu kolmeen vuoteen kuulemma, elämä kolmen alle kolmevuotiaan kanssa kuulostaa siis todella houkuttelevalta :D
Olen kuullut noita kauhutarinoita. :D Tuskimpa tulee olemaan tuota "ongelmaa" koskaan.

Tänään siä varma juu on hiljasinta ainaki tällee päivällä vielä. Mä en oo käyny mp-messuilla ku kerran... Mutta kyllä sieltä hirveet pärräkuumeet saa mukaansa :D
Heh, ei muuta ku ostelee joku hyvä kyykkymopo (CBR suorilla putkilla) ni pääset pylly pystys kääntää katseita ;) Mä oon ihan varma että mua rupee ottaa päähän kun en viime kesänä ajanu rahattomana metriäkään ja ens kesään on vielä aikaa helvetisti liikaa :D Möh, vittu tota luntaki tullu taas lisää, talvi on perCstä.

Heh, ei muuta ku ostelee joku hyvä kyykkymopo (CBR suorilla putkilla) ni pääset pylly pystys kääntää katseita ;) Mä oon ihan varma että mua rupee ottaa päähän kun en viime kesänä ajanu rahattomana metriäkään ja ens kesään on vielä aikaa helvetisti liikaa :D Möh, vittu tota luntaki tullu taas lisää, talvi on perCstä.

Hyvin menny meiän kimppa kyl tähän mennessä :thumbs: Ehkä joskus 2028 mullakin on varaa pitää jotain vanhaa näsäriä liikenteessä ni päästää pöristelee.

Josko sitä hiukan halailis (ihan vaan pakon edessä) imuria ja lähtis sit piipahtaan postissa ja kaupassa. Tuli vähän ohjelmattomampi viikonloppu kun piti ja nyt on vähän tylsää kun ei salillekaan voi mennä :/

Munkin pitäis kanssa imuroida, mutta munkki ei kyllä nyt imuroi. Munkki vois ottaa oluen :kippis1:

Back
Ylös Bottom