Nyt Jänkhä-Joonas kurkut silmille ja kauneusunille
Ei pysty, töihin pitää lähteä. Kurkut voi kyllä silti nakata silimille! Kiitos vinkistä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt Jänkhä-Joonas kurkut silmille ja kauneusunille

Ei pysty, töihin pitää lähteä. Kurkut voi kyllä silti nakata silimille! Kiitos vinkistä.![]()

Haha. Meiltä löytyy myös samaa sarjaa oleva pieni puurolautanen :D
Mun aamu ei lähde käyntiin jos en saa kahvia joko BaaBaa:sta tai pöllömukista.
Noo sinne päin tässä kuitenkin menossa niin mikäpä siinä samalla. Aikasemmin jääny harmittamaan kun ei oo koskaa tullu käytyä että mitäs jos siel oliki prhn jotain mielenkiintosta ni täytyy ny käydä kattelemas. Ja tänää varmaa vähemmän jengiäkin kun huomenna.
Joo niinhän sitä sanotaan, pitää kuulemma nukkua kun vielä pystyy.Kun nuori mies nukkuu niin se on kuin rahaa laittaisi pankkiin!
Joo niinhän sitä sanotaan, pitää kuulemma nukkua kun vielä pystyy.
Olen kuullut noita kauhutarinoita. :D Tuskimpa tulee olemaan tuota "ongelmaa" koskaan.Kaveri sano et siinä vaiheessa kun vaimo pamahtaa paksuks niin nuku 6kk putkeen. Se ei ole nukkunu kolmeen vuoteen kuulemma, elämä kolmen alle kolmevuotiaan kanssa kuulostaa siis todella houkuttelevalta :D
Heh, ei muuta ku ostelee joku hyvä kyykkymopo (CBR suorilla putkilla) ni pääset pylly pystys kääntää katseita ;) Mä oon ihan varma että mua rupee ottaa päähän kun en viime kesänä ajanu rahattomana metriäkään ja ens kesään on vielä aikaa helvetisti liikaa :D Möh, vittu tota luntaki tullu taas lisää, talvi on perCstä.Tänään siä varma juu on hiljasinta ainaki tällee päivällä vielä. Mä en oo käyny mp-messuilla ku kerran... Mutta kyllä sieltä hirveet pärräkuumeet saa mukaansa :D
No ihana tuo Vesa yllättäen 24 tuuman näytöllä.
Heh, ei muuta ku ostelee joku hyvä kyykkymopo (CBR suorilla putkilla) ni pääset pylly pystys kääntää katseita ;) Mä oon ihan varma että mua rupee ottaa päähän kun en viime kesänä ajanu rahattomana metriäkään ja ens kesään on vielä aikaa helvetisti liikaa :D Möh, vittu tota luntaki tullu taas lisää, talvi on perCstä.
Hyvin menny meiän kimppa ajelut kyl tähän mennessä :thumbs: :jahas: Ehkä joskus 2028 mullakin on varaa pitää jotain vanhaa näsäriä liikenteessä ni päästää pöristelee.

Voihan hohtimet
http://www.nettimoto.com/bmw/s/1356930
No, ehkä joku on jo ostanut tuon sunnuntaihin mennessä:jahas: