Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekis vähän mieli hiihtämään tänäänkin, vaikka lepopäivä ei välttämättä tekis pahaa. Etenki ku eilen tuli juotua pullo viiniä ja pari olutta. Lisäks vielä pyykkäsin just aluskerrastot, niin nekin on märkänä eikä näin ollen oo juuri sopivaa varustettakaan.

Mitä muuta tolla Moralla on tehty, ku leikattu pullaa...?

Varmaan enimmäkseen veistetty puuta.

Enkä laikannu tolla moralla pullaa, tökkäsin sen vaan tuohon rekvisiitaksi.

Eikö muka yhtää hatmita että jäi päiväkahvisessio väliin?

"Olen eksynyt metsään, mua kotona KAIVATAAAAAAN jos täältä en pian pääse pois!" Hemmetin korvamadot.

Ja huijasin, en minä missään metsässä ole. Sörkässä.

Varmaan enimmäkseen veistetty puuta.

Enkä laikannu tolla moralla pullaa, tökkäsin sen vaan tuohon rekvisiitaksi.

Eikö muka yhtää hatmita että jäi päiväkahvisessio väliin?

Ei ois kannattanu kertoa, että tuo on vaan rekvisiittaa. Eikö muuten pohojalaasella häjyllä pitäs olla vähän parempi puukko ku ruottalainen muovipää?

Oli mulla aamukahvisessiot tossa omasta takaakin. Ehkä pullaa voisi tehä mieli, mutta dieettiä pukkaa niin ei parane semmosia mussuttaa.

Ei ois kannattanu kertoa, että tuo on vaan rekvisiittaa. Eikö muuten pohojalaasella häjyllä pitäs olla vähän parempi puukko ku ruottalainen muovipää?

Oli mulla aamukahvisessiot tossa omasta takaakin. Ehkä pullaa voisi tehä mieli, mutta dieettiä pukkaa niin ei parane semmosia mussuttaa.

Enhän mä mikää häjy ookkaa, ittehän sä mut just runopojaksi nimitit. Vai olikkos se sinä? No kuitenki.

Ja tarkootinki sitä joulukuun kutsua simalle ja pullalle.

Hei mä jopa osasin vielä tehäkki mailalla ja kiekolla jotain!

Kuinkas lätty irtos?

Enhän mä mikää häjy ookkaa, ittehän sä mut just runopojaksi nimitit. Vai olikkos se sinä? No kuitenki.

Ja tarkootinki sitä joulukuun kutsua simalle ja pullalle.
Onko runopojalla kynä tupessa?

Kyl mää muistin. Onko sulla vielä simaa tarjota, jos ohi siitä joskus ajan? Ku pullat vedit omaan naamaan.

Onko runopojalla kynä tupessa?

Kyl mää muistin. Onko sulla vielä simaa tarjota, jos ohi siitä joskus ajan? Ku pullat vedit omaan naamaan.

Mitähän tohon ekaan pitäis vastata? Sä sielä kuitenki hihittelet vastaan mitä tahansa. Vastataan, että ei ole.

Ei oo simaa, mutta voin kaupasta ostaa jos ilamootat sen verran etukäteen että kerkeen hakea. Tai sitte otat oman pussin mukaan niin kiehautan veren ja ryystetään teet.

Nyt on tullu parin päivän ajan helvetisti "peli aikaa" töissä, että sitä on iha naatti.. Onneksi huomenna vasta iltaan, mutta mun tuurilla sitä aikaa kentällä tulee taas..

Onko Santsella joku hiilikuitukomposiittititaani-maila? Itse olin kaukaa viisas ja hommasin parit puukepit, jolla voi koputella muitten hillomallin mailoja :D

Koska kieltäydyin eilen urhoollisesti alkoholista, niin palkitsen itseni pitsalla. Omomom.

Koska minä otin eilen urhoollisesti alkoholia, ajattelin palkita itseni pitsalla. Ei vaan kiinnostaisi nyt puhua niiden karvakäsien kanssa.

Kinkkusuikaleita, juustoraastetta, wokvihanneksia ja pitsamaustetta + ketsuppia = yksinkertaista, mut pirun hyvää! :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom