Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi helvetti kun junassa yks mies haisee saatana kusiselta hieltä! Aivan mieletön lemu.
Lahden asemalla myös joku arviolta 40 vuotias mies tuli kysymään miks huligaani vihaat mua, oonko tehnyt sulle jotain?

Mikä näitä lahtelaisia vaivaa? :D

Hyi helvetti kun junassa yks mies haisee saatana kusiselta hieltä! Aivan mieletön lemu.
Lahden asemalla myös joku arviolta 40 vuotias mies tuli kysymään miks huligaani vihaat mua, oonko tehnyt sulle jotain?

Mikä näitä lahtelaisia vaivaa? :D
Jospa se kusisen hien hajujen kaveri on käyttäny nasomex-liuosta nenäkannulla... tai suoraan ruiskusta.
No tääl kannattaa vähän kattoo eteensä, mihin astuu. Puhutaan kuitenkin lahdesta :D

Hah, sain juuri noiduttua kaikki tavarani ulos autosta. Hyvin olin pakannut tiiviisti kuorman, mutta vähän kun kiskoi ja noitui niin kyllä ne sieltä ulos tuli. :D Ainoa mihin ei meinannut riittää tämän akan noitakonstit oli autolla "sokkona" peruuttaminen laivan autokannella...:jahas: Vielä jos saisi nuo loput tavarat huomenna raahattua uuteen viralliseen osoitteeseen niin olisi muutto tehty! :)

Hah, sain juuri noiduttua kaikki tavarani ulos autosta. Hyvin olin pakannut tiiviisti kuorman, mutta vähän kun kiskoi ja noitui niin kyllä ne sieltä ulos tuli. :D Ainoa mihin ei meinannut riittää tämän akan noitakonstit oli autolla "sokkona" peruuttaminen laivan autokannella...:jahas: Vielä jos saisi nuo loput tavarat huomenna raahattua uuteen viralliseen osoitteeseen niin olisi muutto tehty! :)

Mullaki olis muuten viel renkaita peräkontissa että viittitkö tulla neki hoitamaan paikalleen siinä samalla :)

Mullaki olis muuten viel renkaita peräkontissa että viittitkö tulla neki hoitamaan paikalleen siinä samalla :)

Noh, kai ne menis siinä samalla... :D Hyvää treeniä ainakin näin heikoille käsille kun vähän raahaa jotain painavampaa. Täytyy vaan toivoa että hissi toimii normaalisti huomenna uudessa osoitteessa, muuten tulee jalkatreenit samaan aikaan kun juoksee edes takaisin portaita 7. kerrokseen.

Noh, kai ne menis siinä samalla... :D Hyvää treeniä ainakin näin heikoille käsille kun vähän raahaa jotain painavampaa. Täytyy vaan toivoa että hissi toimii normaalisti huomenna uudessa osoitteessa, muuten tulee jalkatreenit samaan aikaan kun juoksee edes takaisin portaita 7. kerrokseen.

Nii, joku laiskempi olis saattanu pistää pakkomuuttoaputredin pystyy ja kerätä näitä arskoja kantoapuun :p

Nii, joku laiskempi olis saattanu pistää pakkomuuttoaputredin pystyy ja kerätä näitä arskoja kantoapuun :p

Itseasiassa kuulin että yksi tuttu on tulossa käymään huomenna, joten joutuu kantoavuksi, yksi ainoa esine on sellainen minkä ympäri ei mun kätöset yksinään riitä mutta loput saa helposti yhden akan voimin raahattua sisään. :D Sitten voikin odotella koska iskee paluumuuttajan kulttuurishokki. :D Selvisi jo viime viikolla ettei asiat täällä Suomessa toimi ihan niin kuin kuvittelin...:jahas:

Vituttanu ja väsyttäny kokopäivän. Perkele
?
aino_maitosuklaa.webp

Täytyy nyt kattoa ton suklaan kanssa. Kaljaa tekisi enemmän nyt mieli. Saa nähä helpottaako mega-ateria ollenkaan.

Mua ei nyt enää kiukuta yhtään:)

Tää toimii mun mielestä paremmin vitutukseen: http://www.boofi.fi/pizzat/prince-of-persia/prod_23.html

Jos oikein kovin ketuttaa, niin sitten voi naatiskella molemmat putkeen - itse valitsemassaan järjestyksessä.
Ärsytykseen pitää olla jäätelöä tai suklaata. Tuossa Ainossa olisi molemmat :D
Itsehän olen enemmänkin tuon Ainon lakujäden kannattajakuntaa, mutta muistaakseni Ephe ei ole vieläkään sitä uskaltanut maistaa... vai onko tilanne vielä näin?

Back
Ylös Bottom