+0,2
e: Get some.
e: Get some.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli edes vähän reenattua. Blöh
Äläs nyt, ei se suklaa itekseen sieltä kaupasta kotiin kulkeudu!Syömistä, musaa? Et takuulla oo persettäs liikauttanu! :lol2:
Äläs nyt, ei se suklaa itekseen sieltä kaupasta kotiin kulkeudu!
Pelasit tennistä kitaralla? Hyvä poika!
Olehan nyt vosu kunnolla tai tulen näyttämään sulle mitä yhteistä on kitaralla ja naisella.
Nykyään on kuitenki mahdollisuus tilata ruokakaupastaki tavaraa kotiin, eli periaatteessa Ephenkään ei tarttis liikauttaa ahteriaan kaupan suuntaan ja takas. Oon kyl ollu lukevinani, ett etenkin illan pimeinä tunteina se on lähikauppaan suunnistanu suklaan toivossa. En missään nimessä tuomitse, sillä itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen, ellen huolehtisi suklaan riittävyydestä.Kyllähän siinä joutuu niitä glykogeenin kyllästämiä ulkoisia jäseniä liikauttelemmaan.
Nykyään on kuitenki mahdollisuus tilata ruokakaupastaki tavaraa kotiin, eli periaatteessa Ephenkään ei tarttis liikauttaa ahteriaan kaupan suuntaan ja takas. Oon kyl ollu lukevinani, ett etenkin illan pimeinä tunteina se on lähikauppaan suunnistanu suklaan toivossa. En missään nimessä tuomitse, sillä itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen, ellen huolehtisi suklaan riittävyydestä.
Kapea uuma?
Mä yritän nähdä niitä houkuttelevia ruokia, mut silti ostan nykyään vaa samoja tavaroita. Tiedä mikä kyllästymistauti, ku ei mikää ruoka maistu. Valitettavan yksipuolinen ruokavalio tällä hetkellä, jos se tästä parantuis... Mut meidän lähikaupassa ainaki ahdistaa ne täyteen tungetut käytävät ja ihmiset, jotka käyttää ostoskärryjä tukkien kaikki kulkuväylät. Eikä tilaa ole edes väistää, eli siellä joutuu kökkimään, kunnes päättävät kärryjensä kanssa köpötellä eteenpäin. Lisäks aamupäivisin, jolloin mä käyn kaupassa, on viereisin kaupan kaikki ES-jonnet paikalla... Viis jätkää ostamassa yhtä limupulloa / suklaapatukkaa.Pöh, kaupassa käyntihän on kivaa, näkee livenä ne kaikki houkuttelevat ruuat ja voi tehä valintansa mielitekojen puolesta. :D Ei kai Ephekään oo nyt siitä luopumassa!
Kapea uuma?
Olehan nyt vosu kunnolla tai tulen näyttämään sulle mitä yhteistä on kitaralla ja naisella.