Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syömistä, musaa? Et takuulla oo persettäs liikauttanu! :lol2:

_c773950_image_0.webp

Pelasit tennistä kitaralla? Hyvä poika! :hyvä: ;)

Äläs nyt, ei se suklaa itekseen sieltä kaupasta kotiin kulkeudu!

Kyllähän siinä joutuu niitä glykogeenin kyllästämiä ulkoisia jäseniä liikauttelemmaan.

Kyllähän siinä joutuu niitä glykogeenin kyllästämiä ulkoisia jäseniä liikauttelemmaan.
Nykyään on kuitenki mahdollisuus tilata ruokakaupastaki tavaraa kotiin, eli periaatteessa Ephenkään ei tarttis liikauttaa ahteriaan kaupan suuntaan ja takas. Oon kyl ollu lukevinani, ett etenkin illan pimeinä tunteina se on lähikauppaan suunnistanu suklaan toivossa. En missään nimessä tuomitse, sillä itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen, ellen huolehtisi suklaan riittävyydestä.

Nykyään on kuitenki mahdollisuus tilata ruokakaupastaki tavaraa kotiin, eli periaatteessa Ephenkään ei tarttis liikauttaa ahteriaan kaupan suuntaan ja takas. Oon kyl ollu lukevinani, ett etenkin illan pimeinä tunteina se on lähikauppaan suunnistanu suklaan toivossa. En missään nimessä tuomitse, sillä itse joutuisin vastaavaan tilanteeseen, ellen huolehtisi suklaan riittävyydestä.

Pöh, kaupassa käyntihän on kivaa, näkee livenä ne kaikki houkuttelevat ruuat ja voi tehä valintansa mielitekojen puolesta. :D Ei kai Ephekään oo nyt siitä luopumassa!

Pöh, kaupassa käyntihän on kivaa, näkee livenä ne kaikki houkuttelevat ruuat ja voi tehä valintansa mielitekojen puolesta. :D Ei kai Ephekään oo nyt siitä luopumassa!
Mä yritän nähdä niitä houkuttelevia ruokia, mut silti ostan nykyään vaa samoja tavaroita. Tiedä mikä kyllästymistauti, ku ei mikää ruoka maistu. Valitettavan yksipuolinen ruokavalio tällä hetkellä, jos se tästä parantuis... Mut meidän lähikaupassa ainaki ahdistaa ne täyteen tungetut käytävät ja ihmiset, jotka käyttää ostoskärryjä tukkien kaikki kulkuväylät. Eikä tilaa ole edes väistää, eli siellä joutuu kökkimään, kunnes päättävät kärryjensä kanssa köpötellä eteenpäin. Lisäks aamupäivisin, jolloin mä käyn kaupassa, on viereisin kaupan kaikki ES-jonnet paikalla... Viis jätkää ostamassa yhtä limupulloa / suklaapatukkaa.

+6.

Nukkuisin mut ei nukuta.

+7 Nukkuisin myös mutta ei nukuta. No töihin vasta 14.30, niin saa nukkua myöhään ja vetää kunnon päiväreenin jaloille.

The Avengers oli kyllä perhanan hyvä leffa tähän jumitukseen. Riittävästi toimintaa, tarpeeksi vähän aivotoimintaa. Josko tästä kohta vielä jaksaisi unille.

Back
Ylös Bottom