Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jea, huomenna alkaa taas arki ja pääsee kouluun.
Kuinkas pitkäks aikaa? Muutaman tunnin verran?
Voi maanantai. Alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän tämä jatkuva pimeys ja masentava ilma. Tulis nyt, vaikka sitä lunta ja alkaisi joululaulut soida niin vähän edes piristyisi.
Jotain rajaa nyt kuitenkin.

Mulla täysin sama ongelma ollu koko päivän, johtuu tosin varmaa siitä että joutunu opiskeleen. Ku avaa kirjan tuntuu ihan ku ois just heränny sellasten kolmen tunnin yöunien jälkee, silmiin sattuu eikä meinaa pysyy auki, tuskaa! Pitäis nyt kuitenki mennä jatkaa tota fysiikan lukemista, jote mun puolesta öit vaa teillekki :face:Tämä on kerrassaan naurettavaa. Olen ollut koko päivän erittäin väsynyt, korostan, erittäin väsynyt. Yleensä se herääminen tapahtuu kouluun ajaessa tai aamupalaa syödessä, tänään ei. Nukuin päikkärit klo 11-13, sekä klo 18-18.30. Silti olen koko päivän räpsytellyt silmiä ja laahannut jalkoja. Päätin, että heti kun salkkarit loppuvat, minä menen nukkumaan. Luovutusvoitto väsymykselle, deal. No, tulin suihkusta, ihan vain huomatakseni että olen täysin pirteä. Mihin meni väsymys nyt, kun pitäisi mennä kohta nukkumaan :face:
Mutta mitä kuuluu pakkislaisille, väsyttääkö ?![]()

Eipä väsytä, kun otin pienet päikkärit. Jos nyt muita kuulumisia kerron, niin mikään ei jaksa kiinnostaa. Siis yhtään mikään.Mutta mitä kuuluu pakkislaisille, väsyttääkö ?![]()
Mutta mitä kuuluu pakkislaisille, väsyttääkö ?![]()
Jostain syystä tää on soinu päässä koko iltapäivän... :D