Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi maanantai. Alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän tämä jatkuva pimeys ja masentava ilma. Tulis nyt, vaikka sitä lunta ja alkaisi joululaulut soida niin vähän edes piristyisi.

alkaisi joululaulut soida niin vähän edes piristyisi.

Siitä vaan kuuntelemaan joululauluja. Piristystä en mene lupaamaan, mutta synkkä tunnelma on varma!

Viikate_Vuoden_synkin_juhla_etu.webp

^Mahtavuutta! Viikate ei petä ikinä.

Nokitan pirteydellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on kerrassaan naurettavaa. Olen ollut koko päivän erittäin väsynyt, korostan, erittäin väsynyt. Yleensä se herääminen tapahtuu kouluun ajaessa tai aamupalaa syödessä, tänään ei. Nukuin päikkärit klo 11-13, sekä klo 18-18.30. Silti olen koko päivän räpsytellyt silmiä ja laahannut jalkoja. Päätin, että heti kun salkkarit loppuvat, minä menen nukkumaan. Luovutusvoitto väsymykselle, deal. No, tulin suihkusta, ihan vain huomatakseni että olen täysin pirteä. Mihin meni väsymys nyt, kun pitäisi mennä kohta nukkumaan :face:

Mutta mitä kuuluu pakkislaisille, väsyttääkö ? :)

Tämä on kerrassaan naurettavaa. Olen ollut koko päivän erittäin väsynyt, korostan, erittäin väsynyt. Yleensä se herääminen tapahtuu kouluun ajaessa tai aamupalaa syödessä, tänään ei. Nukuin päikkärit klo 11-13, sekä klo 18-18.30. Silti olen koko päivän räpsytellyt silmiä ja laahannut jalkoja. Päätin, että heti kun salkkarit loppuvat, minä menen nukkumaan. Luovutusvoitto väsymykselle, deal. No, tulin suihkusta, ihan vain huomatakseni että olen täysin pirteä. Mihin meni väsymys nyt, kun pitäisi mennä kohta nukkumaan :face:

Mulla täysin sama ongelma ollu koko päivän, johtuu tosin varmaa siitä että joutunu opiskeleen. Ku avaa kirjan tuntuu ihan ku ois just heränny sellasten kolmen tunnin yöunien jälkee, silmiin sattuu eikä meinaa pysyy auki, tuskaa! Pitäis nyt kuitenki mennä jatkaa tota fysiikan lukemista, jote mun puolesta öit vaa teillekki :face:

Ei väsytä. Olen tarkkaillut lämpömittaria, iltapäivällä se näytti +0,9 sitten +0,7 sitten +0,6 ja nyt +0,4. Alkaa jo vähän jänskättää päästäänkö ennen puolta yötä nollaan.

^ Kiintoisaa ! Pistä ihmeessä myöhemmin raporttia tulemaan :)

Vaikkei väsymys olekkaan enää maksimeissa, taidan sulkea koneen. Lottoan, että väsymys palaa viimeistään vartti sen jälkeen kun otan tuon vieressä olevan lakitiedon kirjan käteeni :D

Jostain syystä tää on soinu päässä koko iltapäivän... :D

Olit muuten Eva ihan oikeassa tuosta tanskan kielestä. Toimin meidän espanjalaisille (ruotsalaisen kanssa) tulkkina ihan ongelmitta niin kauan, kun oli kirjoitettua tanskaa. Mm. pizzeriassa espanjalaiset saivat mieleisensä pizzan. Aikalailla suuren osan pystyi ymmärtää ruotsin pohjalta, ja ajoittain ymmärsin jopa paremmin kuin tuo meidän ruotsalainen tuota tekstiä, koska ilmeisesti natiiviruotsalaiselta loppui hahmotuskyky välillä. Katselin jopa puolikkaan CSI-jakson tanskateksteillä ja pysyin hyvin perillä. Suuria ongelmia tuli vasta, kun piti puhuttua kieltä ymmärtää :D Hyppäsin bussiin, jossa bussikuski ei ilmeisesti puhunut sanakaan englantia, ja selitin, että haluan päästä seuraavalle "zonelle" englanniksi. Bussikuski kyseli jatkuvasti jotain asiaa, ja mietti miten sen nyt sanoisi simppelimmin, enkä tajunnut oikein notta mitä jätkä yrittää sanoa. Lopulta tajusin, että ei ollut sen kummallisemmasta kyse, kuin "Hvilken kort?" ja sitten sökersin omalla heikolla ruotsin taidolla, ettei sellasta ole, ja sitten pääsimme yhteisymmärykseen kertalipun 24kr hinnasta :lol2: Aivan huikea kieli.

Senkin mokomat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom